pondělí 26. srpna 2013

200

Číslo dnešního dne bude 200. Přesně tolikátý je v pořadí tento příspěvek.  Když jsem blog zakládala, ani se mi nezdálo, že bych u psaní a vedení blogu tak dlouho vydržela. Jsem znamením lev a ten má prý velkolepé plány, které málokdy dotáhne do konce. Nedávno jsem se přehoupla přes 10 000 shlédnutí blogu. Pro některé je to směšné číslo pro mě neuvěřitelný úspěch, za který vděčím jen a jen Vám. Děkuji, i když samotné děkuji, nestačí.


Pořád jsem takové batole a pořád mám co se učit. Mám přibližnou představu, jak bych chtěla pár věcí do budoucna změnit.  Přála bych se méně vykecávat v některých příspěvcích. Například v nákupních košících. Kdo ty slohy má po mě číst, že? Chtěla bych u těchto příspěvků více fotek a méně textu.


Vezmu si na pomoc asi i pravidla pravopisu. Nejdou mi totiž i/y jsem na to dutá. Zásadně nikdy nevím, zda jsme s kamarádkou šli nebo šly. Nemám pro to cit. Všechno si musím složitě dohledávat. Tisíckrát jsem si pravidla pro i/y četla a při první příležitosti to stejně zmastím.


Možná také natočím v budoucnu ještě nějaké to video. Netušila jsem jak je to moc těžké si sednout a mluvit do objektivu. Je to zvláštní, protože často si povídám sama se sebou.  Moji prvotinu vidělo zatím 72 lidí a já poskakuji radostí jako dítě kolem Vánočního stromečku.


Blog mě zkrátka baví. Mnohem radši píšu recenze a povídací články než abych seděla s kamarády v zahuleném baru a předháněla se s nimi, kdo dá víc piv na ex. Když už jsme u toho zahuleného prostředí, možná už bych se mohla pochlubit, že včera to bylo osm měsíců, co jsem si naposledy zapálila. Mám ze sebe opravdu radost. Za ten další váhový přírůstek mi to stálo. Snad mi to vydrží. Zatím se mi cigaretový kouř hodně protiví.

Doufám, že i nadále budete můj blog navštěvovat a že se Vám tu dál bude líbit stejně nebo možná ještě víc.

1 komentář:

  1. pekne cislo a drzim palce nech ti vsetko vyjde!

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..