pátek 13. září 2013

Mých pět favoritů za měsíc Srpen

Favorité za Srpen už tu dávno mají být. Já vím. Tentokrát byl ale nepředstavitelný problém dát dohromady pět věcí, které jsem si oblíbila. Už pár týdnů se mi trochu rozpadá život pod rukama a tak jde kosmetika trochu stranou. Nechci tady plakat a nechci tady do nekonečna opakovat věty „Mám toho moc, nestínám, nebyl čas“. Když už bych měla čas napsat, že nemám náladu tak je užitečnější napsat recenzi či jiný článek než odrhovat jak mám krizi.


 Nakonec jsem poskládala pět věcí a můžeme se vrhnout na představování.
Líčení: Jak všichni pravidelní čtenáři vědí, k narozeninám jsem dostala paletky Naked. Používala jsem je k líčení denně. Ne, že bych z nich byla nakonec tak unešená. Něco na nich asi bude ale já na to zatím nepřišla. Nicméně dávala jsem jim šanci a protože měsíc byl hektický rozhodla jsem se je přeci jenom uvést mezi favority už jen pro máslovou konzistenci stínů. Barevná škála však zatím není to co bych v současné době vyhledávala.



Jídlo a pití: Ačkoliv jsem ze začátku měsíce šaškovala s mléčnou dietou. Po dvou dnech už jsem začínala kolabovat. Diety nebudou moje parketa a tak jsem si pochroumaný žaludek léčila sušenkami Lotus a džusem Granini.




Kniha: Tady tak trochu další podvod. Stihla jsem přečíst jen jednu, ale přesto se mi zdála dost dobrá aby stála za zmíňku. Jedná se o mou oblíbenou Agathu Christie – Muž v hnědém obleku. Je to první kniha, která mě bavila i když chyběl můj oblíbený Herkule Poirot.

youtuberka: Krom těch, která už jsem zmiňovala v minulých favoritech jsem nově začala sledovat slečnu vystupující pod názvem LuxyLady2. Díky tomu, že nemá tolik videí jsem je stačila shlédnout několikrát. Terezka má velmi sympatický hlas a na některé věci má i stejný názor, proto se stala mou novou stálicí v odběrech. Pokud ji neznáte tak honem na její blog nebo kanál.
Písnička: Celý srpen jsem ujížděla na písničce, kterou zná snad každý. Spojení Tomáše Kluse a skupiny Kryštof a jejich společná píseň Cesta.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..