středa 11. září 2013

Random Praha

Jedno velké ahoj všem mým pravidelným čtenářům i odběratelům na youtube. Pro dnešek to nebude žádná kosmetika. Dáme si několik fotografiíí z Prahy, kde jsem konečně zdolala Petřín, navštívila výstavu Marilyn Monroe a šla pochod za zdravá prsa.

Začneme nejdříve Petřínem, kde jsem byla už někdy začátkem srpna, bohužel jsem post o tomhle výletu tak odkládala, že už ty fotky nejsou pomalu ani aktuální.












Chlápek v šedivém tričku nás seřval, že nedržíme lajnu. O tak to pardon pane, on má každý půl hodiny čas na to čekat až se uráčíte přejít k dalšímu zrcadlu.


Navštívila jsem i výstavu Marilyn Monroe, která probíhá až do 20 září. Jako suvenýr na památku jsem si odnesla plakát a placku. Na výstavě se nemohlo fotit, ale stojí za vidění. Myslím, že jsem tam byla asi tak tři hodiny a učetla jsem si oči. Ale ty šaty! Hned bych si vybrala.



zdroj
Další obrázky z výstavy si můžete prohlédnout zde.

A jako poslední několik fotek z pochodu za zdravá prsa s Avonem. Dole je i video z vypouštění balonků. O 
samotném pochodu nebudu nic moc psát. Letošní pochod pro mě bylo z osobních důvodů hodně těžké jít. Byl to první ročník, který pro mě neměl zcela uvolněnou atmosféru, ale snad se to do příštího pochodu zlepší.  Shrnu jen dvě základní fakta. Prodalo se 36 000 triček a Prahou prošlo 18 500 lidí. Jedná se o rekord a já bych si moc přála aby tyhle čísla byla rok od roku vyšší a vyšší.





Vojta pochodoval nejen za zdravá prsa ale i za seznámení

a kamarád Dan ho následoval.






Stylový odjezd ze Žlutých lázní. V hlavní roli má kamarádka ze střední.












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..