středa 9. října 2013

Nákupní košík - Září (nekosmetická část)

Kdo viděl kosmetikou část, jistě kroutil očima a možná si i ťukal na čelo, zda jsem normální. Kosmetikou ale moje nákupní šílenství neskončilo a za co jsem utrácela dál se můžete podívat nyní.


Z oblečení jsem toho opravdu moc nepořídila. Šátek z NY měl podle cedulky stát 79,- nakonec mě stál pouhých 29,-. Vědět to rovnou beru si i druhou barvu co byla k mání. Investovala jsem i do pásků  tyhle stály ve slevě 29,- . V Tally Weijl jsem si pak odnesla tohle trio mini pásků za 49,-.


Dámy a pánové. Zase jsem se rozšířila. Hlavně teda v horní části těla a tak už nezapnu svůj loňský kabát. Nedá se nic dělat, půjde do světa a nahradí ho ten samý jen s jinými knoflíky za 549,- a aby toho nebylo málo tak trochu barvy do toho umírání, tedy podzimu a mám i tenhle modro zelený za 649,-.


Stejný osud stihl i mou zimní bundu a tak i ta musela do světa a nahradila ji nová, kterou jsem sehnala s 50% slevou. Zimní bunda Rehall za 1599,-.


Černá vestička s kapucou, která má ouška je sice infantilní, ale krásně teplá a hlavně dlouhá. Za 299,- by byl hřích ji tam nechat..


To je z oblečení vše. Dál už jsou to věci ze škatulky dekorace a běžné použití.

Měla jsem jet do Paříže, bohužel se pár věcí nepodařilo a tak jsem zkaženou náladu zaplácla alespoň Eiffelovkou na deštníku (200,-). No není krásnej?


Oprýskanou barvu na šikmém stropu nad postelí šikovně skrývají nálepky (79,-)


Zdobené polštáře jsem sehnala poslední dva u Vietnaců za 79,- a bílo-fialové povlaky za 20,-.



Tmavý fialový přehoz je vlastně na sedačku a jsou k němu i přehozy na křeslo. Celá sada za 299,-. Růžová huňatá deka a povlak na polštář celý můj relax koutek zakončují. Deka 115,- povlak 120,-.



To je z nekosmetických nákupů vše a já doufám, že se do komentářů pochlubíte, co máte nového Vy.


7 komentářů:

  1. Moc se mi líbí relax koutek a kabátky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A taky bych si chtěla pořídit zimní bundu. Nosím jen kabáty, jenže trochu mě děsí letošní avizovaná hodně krutá zima :-D Kde se dají v Benešově sehnat pěkný teplý bundy, ne vyloženě lyžařský? Vůbec nemám přehled :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo! Hezky záludná otázka. Já bych zkusila Alpine Pro, které má velký výběr a širší zaměření sortimentu. Napadá mě Sam73 a zkusila bych v poslední řadě Nordblanc. No a pak už to jistí jedině Takko. Moc tady toho v Benešově nezůstalo. Je to tady hotová Vietnamská třída jako Ok shop a celá Tyršova ulice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :-) No jako to Okáčko je dobrý třeba na svetříky, letní boty a tak, ale dražší věci bych tam nekupovala.

      Vymazat
  4. Prosím kde jsi koupila ten deštník?! :) děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Normálka u stánku na ulici v Benešově. Prodává je tam takový starší pán a má různé motivy i s Londýnem, Římem a dalšími městy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..