pátek 11. října 2013

Tag: Tohle nebo tamto

Dneska je to zase Tagovka, kterou jste už psala nebo natočila kde jaká bloggerka/youtubeka, ale mě tyhle Tagy baví a tak s nimi otravuji i Vás.

1. Bronzer nebo tvářenka?
U mě zvítězí tvářenka. Mám jich slušnou zásobu a používám je denně. Bronzer použiji jen málokdy, když si vzpomenu.



2. Linky nebo řasenka?
Řasenka. Bez zaváhání! Linky mě nebaví dělat. Nemám v tom cvik a navíc se mi na mě nelíbí.


3. Make-up nebo korektor?
Určitě Make-up. Korektor použiju málokdy. Nedostatky zakrývám make-upem od Dermacolu. Make up Cover znáte, ne?


4. Neutrální nebo barevné oční stíny?
Spíš barevné. Přijde mi, že neutrální odstíny mě dělají zbytečně unavenou.






5. Štětce nebo houbičky?
Štětce! Miluju štětce! Jsem jimi posedlá a neustále bych kupovala další a další.



6. Nehty - dlouhé nebo krátké?
Krátké. Nehty jsem si zničila akrylem a dost se mi třepí, lámou a dlouhé ne a ne narůst.



7. Nehty - umělé nebo přírodní?
Teď už přírodní. Dříve jsem nosila akrylové, ale pak jsem si pod jeden typ svou blbostí zanesla plíseň a bylo po srandě.


8. Tělo - mléko nebo máslo?
Střídám to, ale více preferuji máslo.



 9. Móda - džíny nebo tepláky?
Doma tepláky mezi lidi do města džíny.


10. Móda - dlouhý nebo krátký rukáv?
Nejradši mám tílka. Poslední dva roky se hodně potím a tak se díky tílkům snažím vyhnout nevábným koláčům.


11. Móda - šátky nebo čepice?
Šátky mám moc ráda, ale v zimě se neobejdu ani bez čepice.


12. Puntík nebo proužek?
Obojí. Bohužel jako koulička se puntík moc dovolit nemohu a tak se spokojím třeba s pruhovaným tričkem nebo kabelkou, ale mám i šaty.
                            
             
 13. Culík nebo drdol?
Od doby co mám vycpávku tak drdol. Parádně to skryje suché konečky.


Tak a jsme na konci. Máte tenhle Tag také? Šup dolů s odkazem..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..