pondělí 21. října 2013

Tag: Kolik toho na sebe namatlám

Inspiraci k dnešnímu Tagu jsem si odnesla od Rendy a přišlo mi zajímavé spočítat, kolik toho za celý den vlastně napatlám. Výsledným číslem jsem byla dost překvapená.. Schválně si tipněte nějaké číslo už teď a pak mi ho napište do komentářů. uvidíme kdo byl nejblíže.

Ráno: Hned co se přemluvím a opustím vyhřátou postel, strkám hlavu pod proud ledové vody abych se opravdu probrala a neusnula třeba v mezi patře. Vyčistím si zoubky kartáčkem Curaprox, který musí být alespoň z části fialový. Každá blbost dělá hezký den. Pastu mám momentálně tuhle od Signal, ale dost často je střídám.


 Po opuštění koupelny následuje líčení, které mě baví ale stejně většinou tápu jak se vlastně nalíčit.  Začínám krémem. momentálně je to tónovací krém od Avonu s SPF15.
Po vstřebání krému začínám měnit svůj obličej k jeho „lepšímu“ já.
TVÁŘ: Make up – korektor – pudr – tvářenka – bronzer – rozjasňovač – balzám na rty.


OČI: Podkladová báze – stíny – řasenka – tužka.


Nezapomínám na deodorant, parfém a co se týče vlasů, ty kratší neposedné fixuje lak na vlasy.


Večer: Začínám odličováním. Takže micelárka od Biodermy na tvář a odličovač od Garnier na oči.


Ve sprše používám asi jako každý sprchový gel, peeling na obličej, gel na intimní partie, šampon, kondicionér.


Po každé koupeli se mažu tělovým mlékem nebo máslem. Na obličej nanesu některý se svých záplav krémů a šup do postele.


Já napočítala 25 i s pastou na zuby. Co vy? Označovat nikoho nebudu, ale budu ráda, když budete pokračovat a hodíte mi třeba i odkaz na Vaše dílo do komentářů.


4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Já jsem si ještě než jsem to dala dohromady říkala, že jich budu mít tak 15 :-) Nikdy mě nenapadlo, kolik toho musím použít abych se cítila v pohodě.

      Vymazat
    2. Ono se to nasčítá :-D Jsem taky přemejšlela, že to spočítám a nafotím :-)

      Vymazat
    3. Jen do toho. Moc ráda si to přečtu a prohlédnu :-)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..