sobota 19. října 2013

Essence výprodej

Právě ve chvíli kdy čtete tento článek, jsem právě v Polsku. Včera jsem byla v Praze na výprodeji Essence a musím říct, že je to čím dál tím víc horší. Ač na letáku avizují od 12 hodin, otevírají mnohem mnohem dřív. Tramvaje číslo 3 tak z Karlova náměstí mezi 10 a 15 hodinou přímo nejezdí, takže s přestupy. Holek chodí víc a víc a jsou víc než nedočkavé.
Nebudu to dál okecávat a ukážu Vám moje úlovky. Tentokrát tam bylo požehnaně limitek a tak ač toho nemám tolik, nechala jsem tam nejvíc ze všech výprodejů. Ne všechno jsem koupila pro sebe. Některé věci chci dát jako dárek a tak od tvářenek, stínů ani rtěnek Vám neukážu swatche. Snad to bude stačit i bez nich.






A na závěr věci zdarma. Ty dětské jsou pro kamarádku. Takže gratulace k miminku zatím nepřijímám.



Byla některé z Vás na výprodejích? 

6 komentářů:

  1. Jé, ty věci z limitky Oktoberfest jsou roztomilé :-) Jinak na výprodeji jsem nebyla, ale mám ten červený balzám a růžový lesk hned z první fotky :-) Oboje je moc fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsou fajn, alespoň je můžu rozbalit a nechat si je. Některé ty věci z limitek jsou opravdu kouzelné.

      Vymazat
  2. Závidím takový nákup ! Rtěnky vypadají moc hezky.. Essence stay with me jsem chtěla také vyzkoušet, ale pořád se k tomu nějak nemám ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijdou stay with me lepší než ty nové stay matt. Nejsou až tolik pigmentované, ale žít se bez nich myslím taky dá :-)

      Vymazat
  3. Ahoj, prosimtě jak to chodí na tomto výprodeji, můžeš si odnést libovolné množství věcí, nebo je to předem nějak omezené ? Nejde o to, že bych chtěla vše vykoupit :-) , ale nebydlím v Praze, tak aby se mi vyplatilo, tam vyrazazit na nákup při dalším výprodeji. :-) No jinak pokračuj v tom co děláš, jsi přirozená a to je na tom super. Díky Romi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Na všech výprodejích, kterých jsem se zúčasnila (cca 4) si každý mohl vzít tolik kusů jednoho produktu kolik chtěl. Četla jsem ale spoustu negativních reakcí, že pak už se nedostalo na ostatní, tak netuším zda to v budoucnu budou nějak omezovat, ale myslím si že nemají šanci to uhlídat. Na posledním výprodeji byl obrovský nával a fronta se stála i tři hodiny. Jinak moc děkuji za pochvalu. Doufám, že si výprodej užiješ a ulovíš super kousky :-)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..