čtvrtek 17. října 2013

Knihy koupené v Říjnu

Po dlouhé době si dáme opět pár nakoupených knih. Není jich tolik jako v předešlých příspěvcích ale i tak jsem se rozhodla je zveřejnit.



Aghata Christie - Nástrahy zubařského křesla (249,-)
Joyce Maynardová - Sváteční víkend (29,-)
Erica Bauermeisterová - Škola milostných chutí (48,-)
Stella Zázvorková - Se Stellou v kuchyni (229,-)

Pro menší tu mám dvě tvarované obrázkové knížky z www.rebo.cz. Já je koupila normálně v knihkupectví a z původní ceny 79,- jsou momentálně zlevněné na 9,-


4 komentáře:

  1. Knihy od A. Christie mám taky ráda :-) Poirot je bezkonkurenční :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihy s ním mám nejraději. Nevím proč ale ostatní vyšetřovatelé nemají ty příběhy tak zajímavé. Už ji mám přečtenou a musím říct, že jsem se zase netrefila do osoby, která vraždila. Druhý Poirot ze mě teda nebude.

      Vymazat
  2. Verunko, nic z toho sice neznám, ale s knížkama je vždycky o dost lepší podzim. Podzim a zima, to jsou snad období stvořená jenom k tomu, aby si lidi četli knížky. Jinak na nich nic hezkýho není:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Lucinko. Dřív jsem četla hodně hlavně podzim, zima ale co mám práci kde se nic neděje tak čtu nonstop od jara až do zimy.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..