sobota 16. listopadu 2013

Laky, laky a zase laky

Po dlouhé době tu pro Vás mám příspěvek plný laků. Zatímco v Září jsem nakupovala spoustu odličovačů a v Říjnu spoustu rtěnek tenhle měsíc ujíždím na lacích.



Gabriella Salvete uvedla na trh dalších devět odstínů svých pískových laků.  Moje srdíčko poskočilo opět radostí, ale při pohledu na cenu 89 korun jsem se opět hodila do klidu a nakonec si vybrala jen tři odstíny. 



Odstín číslo 11 Blueberry milk je jemná růžová až fialková barva. Neobsahuje třpytky ale pouze jemný
shimmer.
Odstín číslo 13 Lavender love je světlounká růžová barva, která na nehtech působí až bíle – něco jako první sněhový poprašek. Neobsahuje žádné třpytky ale pouze shimmer.
Odstín číslo 14 Blu imperiale je tmavě modrá barva, která má v lahvičce odlesky do fialova. Opět neobsahuje třpytky ale pouze shimmer.
Tím, že ani jeden lak nemá třpytky je slabší i na výdrž. Netuším jak u Vás ale mě laky GS se třpytkami vydrží i pět dnů bez újmy, zatímco tyhle se shimmerem stěží dají dny tři.


Mezi další lakové objevy patří i laky Rimmel z řady Salon PRO. Vybrala jsem si dva odstíny a to 306 Velvet Rose, což je tmavě růžová barva a odstín 402 Urban Purple, která je výrazná červená s nádechem do fialova.


Dalším lakem do sbírky od Rimmelu je z řady 60 seconds v odstínu 825 Sky HIgh což je modrozelená barvička, která se spíš hodí na léto.
Lak Essence z limitované edice Girls on tour v odstínu 03 Hop ON, hop OFF! Krásná červeno růžová barvička, která snad někomu udělá radost na Vánoce.


Pokračujeme laky značky GOSH. Popravdě jsem tuhle značku donedávna neznala. V Rossmannu je bylo možné získat jako dárek k nákupu barvy na vlasy. Já si je pořídila ve slevovém košíčku za 19,-, přičemž stálá cena je kolem 120 korun.  Vzala jsem si všechny dostupné odstíny.
Odstín číslo 60 Lambada je krásně sytá červená barva.
Odstín 543 Pink Rose je pastelová růžová barva s lehkým shimmerem. 
Jako poslední je tu odstín 620 Tropicana je výrazná oranžová barva. Její swatch neuvidíte, protože ho chci darovat.

















A jako poslední Top Coat od Sally Hansen, který má urychlovat schnutí laku. S tím schnutím je to na štíru, ale barva je pak nádherně lesklá. Seženete v drogeriích DM za 99 korun.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..