čtvrtek 14. listopadu 2013

Jak to matlám já - Ptáček

Mám tu pro Vás další díl z rubriky „Jak to matlám já“. Tentokrát jsem neodolala a prostě jsem si musela vyzkoušet, jak dalece jsou mé ruce šikovné a má trpělivost veliká. Inspirací se mi stala ptačí maska od GetTheLouk. Tutoriál ZDE!


 Snažila jsem se držet návodu, ale musím říct, že bílá barva coby podklad nebyla tou šťastnou volbou. Stíny na ni špatně chytají a vůbec nejsou pak krásně zářivé. Příště bych bílou barvu nahradila obyčejnou bílou tužkou.



Peří jsem si obstarala v obchodě s dárkovými a dekorativními předměty přičemž fialová a žlutá peříčka stály 30 korun a oranžová 10,-. Na přilepení jsem použila lepidlo na řasy od Essence, které má pěkně hloupý aplikátor a tak jsem konce peříček cpala přímo do lahvičky. Nemusím snad ani říkat, že moje nešikovnost pracovala na plné obrátky a lepidlo mi několikrát upadlo a tak jsem měla lepidlo na koberci, nohách i ve vlasech. Kamínky jsem koupila u Vietnamce už kdysi dávno asi za šest korun.


Lepení řas byla také taková výzva, kdy jsem o oko málem přišla, když jsem se do něj šťouchla pinzetou.


Celé veledílo mi trvalo necelou hodinu a docela jsem sama sebe překvapila. Čekala jsem to daleko horší. 



Co Vy na to? A prosím mějte při kritice na paměti, že nevlastním představivost ani šikovné ruce Lucinky z GetTheLouk.

2 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář..