úterý 12. listopadu 2013

Tag: 15 podivných faktů o mě

Dneska si po dlouhé době dáme Tag, který je sice starší, ale já se k němu prokousala až teď. Takže se pohodlně usaďte a pusťte si video nebo si přečtěte 15 faktů o mé maličkosti.




Jaká je přezdívka, kterou tě oslovují jen rodiče?
Když jsem byla malá mamča mi říkala Niko. Jinak žádnou přezdívku nemám, doma mi říkají Verčo, když něco chtějí tak Verunko. Táta mi s oblibou do nedávna říkal prcku.

Jaký máš zlozvyk?
Myslím, že jich mám tolik, že bych mohla napsat knihu. Když jsem nervózní, koušu si kůžičku kolem nehtů a někdy i samotné nehty. Hodně často koulím očima a sahám si na nos.

Máš nějakou fóbii?
Myslím, že to už jsem zmiňovala několikrát. Jsou to pavouci a pak další hmyz. Klíšťata, sarančata, můry. To všechno mě děsí.

Jakou písničku si nejraději zazpíváš?
Jejda! Já zpívám příšerně a navíc si většinou nepamatuji slova. Často si broukám jen melodie a jak jinak než falešně.

Co tě dokáže vytočit?
Lidská hloupost a lenost a to hlavně v práci.  Zákazník projde rovně od dveří mine tři stojany kraťasů a u pokladny bez pozdravu štěkne „Kde máte kraťasy, nemůžu to tady najít!“  Pravidelně mě vytáčí autobusák. Když je vedro stojí s autobusem na nástupišti půl hodiny dopředu. Když lije nebo mrzne jezdí pět minut po času odjezdu. A za co bych vysloveně fackovala je přístřešek na košíky u Kauflandu. Lidé jsou líní zavést košík do zadních řad a tak tu první dělají tak nekonečnou, že zabarikádují výjezd zaparkovanému autu.

Co děláš, když jsi nervózní?
Tak to už jsme jmenovala u zlozvyků. Koušu si nehty, sahám si na nos, kroutím očima.

Na které straně postele spíš?
Tak to pravidelně střídám podle toho, jak přesouvám nábytek po pokoji. Mám dvě samostatné válendy a tak vždy spím na té samé a strana se mění podle toho, na kterou stranu ji zrovna umístím. Jinak na samostatné válendě spím uprostřed.

Jaké pití si objednáváš v restauraci nebo baru?
V restauraci většinou sodovku a v baru Frisco.

Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Byl to medvídek bílé barvy, kterého dostala moje sestra, ale prý mi ho schovala, protože se na mě už moc těšila. Nevím, jak jsem mu říkala, když jsem byla maličká, ale co už si pamatuji tak to byl Míša Kulička.

Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Jej! Všichni říkají odličování, ale na to já zapomínám a drhnu make up dolů až ve sprše. Co doporučuju je se mazat a celkově v líčení radím méně je více. Přijde mi strašné, že i v dnešní době kdy je na youtube tisíce videí o líčení a to i v češtině jsou ještě holky, které na sobě mají centimetrový nános barevně nehodícího se make upu.

Jakým směrem stojíš ve sprše?
Já se točím kolem dokola, ale když stojím tak zády ke sprše abych viděla na dveře koupelny.

Umíš něco zvláštního se svým tělem?
Teď už ne. Když jsem byla štíhlá, dokázala jsem nepřirozeně zatáhnout břicho, takže jsem vypadala jako největší anorektička a naopak i břicho tak vyvalit, že mě jednou pán pustil v MHD sednout se slovy, že by ho manželka přetáhla, kdyby nepustil těhulku sednout.  No už neumím ani jedno.

Které je tvoje nejoblíbenější nezdravé jídlo?
Miluju pizzu a smažený sýr.

Jakou frázi nejčastěji používáš?
„Jestli ještě zpomalíš začneme se vracet v čase“ a „táhneš se jako zpomalenej film , zajímalo by mě kdo tě animoval“.

V čem doopravdy spíš?
V trenkách a tílku.


Tak a to je pro dnešek vše. Budu moc ráda když budete pokračovat, nebo když mi dáte odkaz na již zpracovaný Tag.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..