neděle 10. listopadu 2013

Mých 5 favoritů za Říjen

Je to jako včera když jsem sepisovala své favority za měsíc Září a najednou už je Listopad a čas na favority za Říjen. Je až neuvěřitelné, jak čas letí. Vsadím se, že až uhodí mrazy tak se to sakra potáhne a budu mít pocit, že jaro už snad nikdy nepřijde. Čím dál tím víc je těžké si najít favority, protože se vždy dvakrát vyspím a „plesk“ je tu další měsíc.

 Účes: Hodně jsem si oblíbila drdoly, ale ne vždy je na ně nálada a hlavně čas. Takže účesem poslední záchrany je tenhle motaný rychlo cop. Nepotřebujete k němu nic víc než pár gumiček. Jejich počet se odvíjí podle délky Vašich vlasů a Vašeho úsudku.


 Spisovatelka: Většinou zmiňuji jen knihu ovšem tenhle měsíc vyhrála Agatha Christie. Vybrat tu nej knihu od ní je téměř nemožné. Navíc za minulý měsíc jsem jich koupila víc než je zdrávo a ještě je stihla během jednoho týdne přečíst. Všechny knihy mají dvě věci společné. Vraždy a vyšetřujícího detektiva – Hercula Poirota. Pro něj mám slabost ač měla Agatha spoustu dalších žádný z nich mi k srdci nepřirostl.


Seriál: Žádné novinky tu u mě nečekejte. Nové seriály mě ničím netáhnou. Takže hodím do placu jeden starší. Měsíc patřil seriálu Hercule Poirot. Všem je asi jasné kde se dá seriál sehnat a já si postupně pořizuji všechny díly. Jako první jsem shlédla ty, u kterých už mám přečtenou knižní podobu abych mohla porovnat odlišnosti knihy a filmu. Dílů je něco málo přes sedmdesát, takže myslím že i tento měsíc bude na vlně velkého detektiva.


Jídlo: Tentokrát jsem propadla sušenkám Tivoli. K dostání jsou v několika příchutích v Bille za cca 40 korun. Mezi mé nej patří tyto s brusinkami a s pomerančem.


Kosmetika: Nejpoužívanějším kouskem z kosmetiky se stala tvářenka Essence z limitované edice the Twilinght saga breaking dawn part 2 v odstínu 01 Renesmee red. Tvářenka je dobře pigmentovaná a tak se s ní musí opatrně ale když se zadaří budete mít krásně červené tváře alá ošlehal mě vítr.



1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..