středa 4. prosince 2013

Co dokáže make up

Dnes mám pro Vás, dá se říci tag, který už delší dobu koluje jak na blogové scéně, tak i na té youtube. Jde o sílu make upu, což spočívá v rozdělení obličeje na dvě části, z níž jedna zůstane naprosto nenalíčená, aby bylo co nejvíce vidět, co dokáže make up.


Já jsem si pro tenhle tag nemohla vybrat lepší den. Pleť jsem zrovna měla samý pupínek, opuchlé oči po probděné (dobře po probulené) noci a zelenou barvu má na svědomí nějaká viróza.




Když si zpětně prohlížím fotky, nejsem si jistá, že jsem make up zvolila správně. A i kdyby ano, stejně výsledek neodpovídá mé původní představě. Přijde mi, že právě zvolené barvy ukazují všechny mé nedostatky a ještě víc umocňují moje celkové rozpoložení. Nicméně je to důkaz, že když se něco kazí tak všechno najednou a právě proto jsem se rozhodla fotky zveřejnit i když je to hodně zlé.





A teď fotografie použitých produktů.


Jako podklad pod make up od Rimmelu v odstínu 100 Ivory, jsem použila tónovací krém od Avonu (na obrázku není v originálním balení) a zapracovala ho štětci Maestro a Real Technique.


Na rty jsem použila rtěnku od Kate Moss v odstínu 05. Řasy jsem natočila kleštičkami a nanesla voděodolnou řasenku od Maybelline. Na rozdělení obličeje jsem použila černou tužku od Avonu a nalíčenou a nenalíčenou stranu označila barvami na obličej.


Vše jsem zapudrovala pudrem Stay matte. Na tváře jsem nanesla tvářenku od Essence a jako konturovací produkt jsem použila tvářenku od Catrice, od níž je i použitý rozjasňovač. Použité štětce jsou od značek Sedonalace, For your Beauty a opět Real Techniques.


Obočí jsem zahustila barvou od Alverde v odstínu 01 Blond. Na oči jsem použila bázy od Avonu, na kterou jsem nanesla štětcem od Avonu Color Tattoo v odstínu 40.


Na oči jsem dále použila stíny od Inglotu. Z malé paletky ty dva které vidíte. Z velké paletky jsem mixovala druhý stín z horní řasy s prvním a druhým stínem z dolní řady. Použité štětce jsou od Petra Lovely hair, ELF, Essence a Sigma.


Nedokonalosti jsem zakryla kombinací korektorů od Catrice.


Určitě mi dejte vědět, zda máte na toto téma taky nějaký článek nebo video. Určitě se ráda podívám. 








1 komentář:

  1. Tak to je je super nápad ale tohleto. Nevím, jak moc známý je to TAG, ale já se přiznám, že jsem na něj ještě nenarazila. Určitě ho taky zpracuju, ale nejsem si jistá, jak moc kvalitně se mi podaří výsledek nafotit... No uvidíme. Mám teď též pleť v "super" stavu, takže to bude veselý :-D
    Jinak co se tebe týče, tak si -upřímně- myslím, že jsi hezká i bez make-upu. Co vnímám na nalíčené polovině jako nejvíc pozitivní je zvýraznění obočí a řas.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..