pondělí 2. prosince 2013

Nákupní košík - Listopad

A jsou tu poslední nákupy za tenhle rok. Za chvíli si řekne uff nešťastná třináctka je za náma. Mám tu pro Vás poslední z velkých nákupů. Od nového roku bude zrušena má pracovní pozice a já pravděpodobně rozšířím řadu na pracovním úřadě. Doufám, že nebude platit jak na Nový rok, tak po celý rok. To by mě dost naštvalo.



Laky, které jsem koupila v Listopadu si můžete prohlédnou tady. 

Mono oční stíny od Essence z výprodejového košíku každé za 20 korun v odstínech , 62 john lemon, 69 here i am!  a 55 shirmp me up.


U Essence ještě zůstaneme. Limitovaná edice krémů mi letos neunikla. K dostání v provedení čokoláda – kiwi, čokoláda – jahoda a čokoláda – banán. Každý za 55korun.


Umělé řasy od Essence za 65,- a lepidlo na ně za 55,-.


Alverde barevné gely na obočí v odstínech 01 Blond a 02 Brown za 89,- k dostání v DM.


Ryor – krém na redukci kruhů a váčků pod očima. V akci za 149,- stálá cena cca 200 korun za 50 ml. 


Břečťanový gel proti celulitidě 200 ml za 119,-.


Kartáč Tangle Teezer určený do sprchy seženete na internetu od 150,-.


Schwarzkopf Glisskur pro velmi poškozené a suché vlasy.  Cena kolem 100,-



L´oreal Paris Elseve šampon pro mastné vlasy s lupy. V akce za 88 korun.


A jako poslední tu mám rozšíření kosmetických štětců. V podobě štětce na tvářenku od Make up Factory s přírodními štětinami za 399,- a jako druhý je tu štětec značky For your Beauty za 89,- k zakoupení v drogerii Rossmann.



A to je vše z nákupů za Listopad. Určitě mi zase nechte odkazy na Vaše nákupy, nebo mi je tu klidně i vypište do komentářů. Ráda se podívám, za co utrácíte právě vy.

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..