středa 18. prosince 2013

Co mám pro své blízké k Vánocům

Mezi přáními na videa či článek byl i návrh abych ukázala co já kupuji svým blízkým k Vánocům. S ničím převratným asi nepřijdu. Ve většině případů to jako vždy zachrání kosmetika.  Na úvod chci ještě zdůraznit, že nejsem milionář a je nás doma mraky, takže každý se musí vejít do mého mini rozpočtu 500 až 1000 korun na hlavu.  Dárky už mám z velké části zabalené, a proto použiji cizí ilustrační fotky.

Dárky pro mamku. Začnu asi tím nejzajímavějším co tu mám. Mamka letos dostane nový foťák (přidala mi na něj i sestra a její přítel).  Samostatně pak dostala ještě lístky na muzikál Děti Ráje (termín byl 14.12. a mamka byla nadšená) a jako malou pozornost Belgické pralinky a kalendář s recepty.







Dost podobně je na tom i babička. Miluje belgické pralinky, takže dostane velké balení. Stejně jako mamka dostane kalendář – ten ona si přeje každý rok. Koupila jsem jí několik knih a balení čajů, protože z toho má vždy největší radost.



Sestra si letos přála řetízek se jménem a tak jsem jí vyhověla. Parfém z katalogu je už stálicí, se kterou ségra už zkrátka počítá.



Brácha si vždy přeje to samé. Tepláky popřípadě montérky a ponožky. No jo, za rok jich na stavbách zničí několik a tak je za tenhle praktický dárek vždy rád.


Druhý brácha na tom není o nic lépe. Nic nikdy nepotřebuje a tak to letos jistí kalhoty a zase nějaká ta kosmetika.



Táta letos dostane boty. Vybral si je u mě v práci a protože jsme v likvidaci nebyla to taková rána. Stejně tak jako brácha dostane i nějakou tu kosmetiku.



Asi nejvíc jsem investovala do dárků pro přítele. Paradox. Vánoce spolu ani neslavíme. Každý už máme svůj vlastní život, ale i tak by to mohl být pro někoho nápad co darovat. Já to měla snadné. Expřítel miluje vláčky, jediné co k tomu snad potřebujete vědět je velikost.



Pokud si troufnete a máte i finanční možnosti můžete darovat hodinky.


Bratránek je snad jediný co si vždy řekne co opravdu chce. Letos si vybral tyhle trička.



A nakonec moje dvě tetičky. Neomylně jsem sáhla po jejich oblíbených vůních v dárkových kazetách spolu s tělovým mlékem.



A pak následují dárky pro mé kamarádky, které Vám bohužel nemohu ukázat. Nerada bych je připravila o překvapení. Nic světoborného jsem Vám neukázala. Nesnažím se vymýšlet něco úžasného. Většinou sázím na jistotu a daruji něco co mají blízcí opravdu rádi.
Zkuste mi napsat co Vy darujete svým blízkým pod stromeček. Třeba se na přes rok nechám inspirovat.















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..