neděle 22. prosince 2013

Mých 5 písní života III. (ZS)

Strašně se Vám omlouvám, že nebyl v pátek článek a že nejsou ani videa.Bohužel se blíží Vánoce. Znamená to dvě věci. V práci zástup lidí a prodloužená otevírací doba z čehož vyplynulo méně času. Druhá a o to zásadnější věc. Další důvod proč jsou Vánoce smutné. Mou babičku ve čtvrtek večer odvezla záchraná služba do nemocnice. Takže zbytek volného času věnuju návštěvám v nemocnici. Nespala jsem už dva dny, ale nemám energii nic nafotit nebo napsat.

Budu se snažit vše dohnat dnes večer a dopoledne na Štědrý den.  Aby  to tu nebylo tak prázdné narychlo jsem sesmolila seznam mých oblíbených písniček .

1. No Doubt - Don´t Speak
Měla jsem ji ráda od prvního poslechu. Dneska už je to písnička při jejímž poslechu si vybavím první lásku a první společný tanec.



2.The Cranberries - Zombie
Neznám nikoho kdo by tuhle písničku neznal a neměl ji rád. Je úžasná. Nic víc nemám co říct.



3. Queen - Bohemian Rhapsody
Kdo by je nemiloval. Jistě, milujeme hlavně We Are the Champions, ale i tato melodie chytne za srdce.



4. Berlin - Take My Breath Away
Píseň z filmu Top Gun. Film jsem nikdy celý neviděla. Ovšem písničku miluju.



5. Aerosmith - Cryin
Snad nejpoužívanější písnička na maturitní nástupy hlavně v předešlých letech. Musela jsem si ji zkrátka zamilovat.



Snad jsem Vám dnešním výběrem udělala alespoň trochu radost. Slibuji, že se brzo vrátím do zajetých kolejí a články budou zase každý druhý den.

1 komentář:

  1. Přeji ti, aby babička byla brzy v pořádku a ty Vánoce zas tak tragické nebyly...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..