pátek 10. ledna 2014

Mých 5 písní života (ČSZ)

Tak je tu můj další díl oblíbených písní. Tentokrát je to mix českých a slovenských zpěvaček. Někoho možná můj výběr zaskočí a někdo už ví, že jsem jiná a tak to přejde bez větších ovací :-)



1. Marika Gombitová - Vyznanie 
Když já přišla na tenhle svět byla Marika už po autonehodě připoutaná na vozíček a nikde se moc neukazovala. Nebýt toho, že ji má moc ráda moje mamka asi bych na ni nikdy nepřišla. Z jejího zpěvu mám vždy husí kůži.



2. Marika Gombitová - Koloseum
Když už jsem nakousla, že Marika je moje srdeční záležitost nemůžu vynechat ani píseň Koloseum, která byla vlastně první písní kterou jsem od ní slyšela.



3. Věra Špinarová - Jednoho dne se vrátíš
Jestli si někdo myslel, že jsem s výběrem Mariky dost mimo nevím co si myslíte teď. Paní Špinarová taky nepatří mezi nejhranější zpěvačky v rádiích, ale neříkejte mi, že alespoň ta melodie s se Vám nelíbí. Přiznám se, že film Tenkrát na západě jsem nikdy celý neviděla, ale melodie je to úžasná a paní Špinarová je pro změnu srdeční záležitost mé babičky a ač to bude znít divně tahle písnička ji doprovodí jednou i na její poslední cestě, protože si to tak přeje.

 

4. Alice Springs - Jízda
Na základce jsem ujížděla na Alici a tuhle písničku jsem mohla poslouchat hodiny a hodiny. Co víc k tomu říct?! Buď se líbí nebo ne...



5. Anna K. - Nebe
Krásná a silná žena, která porazila zákeřnou nemoc. Má úžasný hlas a já opravdu nechápu proč už takových let nedostala slavíka. Anna K. u nás ve městě loni vystoupila na 1. Máje a byl to nezapomenutelný zážitek. Stejně jako když vypouštěla růžové balonky naděje na Avon pochodu .

1 komentář:

  1. Paní Gombitová je skvělá zpěvačka, také ji mám ráda. Hezký výběr písní :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..