neděle 12. ledna 2014

Svaté grály za rok 2013

Konečně je to tady. Svaté grály za rok 2013. Hodně se o tohle téma psalo a dalo mi dost práce snést všechny tyhle věci na jednu hromadu a pustit se do toho.





Rimmel London – Match Perfection odstím 100 Ivory
Zatím jediný make up z drogerie, který mi svým složením i odstínem sedl. Má lehké krytí a navíc SPF 18.


Catrice – Allround Concealer
Paletka pěti odstínů korektorů někomu vyhovuje někomu ne. Já se řadím do té první skupiny.


Rimmel London – Stay Matte 001 Transparent
Snad nejznámější pudr v blogosféře. Krásně zmatní mou mastnou T zónu.


Catrice – Defining Blush 010 Toffee Fairy
Tvářenka, která se díky svému hnědému odstínu skvěle hodí na konturování.


Tvářenky: Essence – The Twilight Saga  Breaking Dawn 2 v odstínu 01 Renesmee Red


                  Maybelline NY – Colorama Blush 501


                  Sleek – Flamingo 937


Catrice – Prime and Fine Highlighting Powder 010 Fairy Dust
Nejlepší dostupný rozjasňovač v našich drogeriích. článek zde


Essence – Colour Arts eye base
Opěvovala jsem ji již několikrát a tak nemůže mezi svatými grály chybět. článek zde


Inglot – oční stíny
Stíny od značky Inglot jsou pro mě jasnou jedničkou. Za mě daleko lepší než stíny od Urban Decay. článek zde


Essence – sun club 100% splach-proof eyeliner pen 01 ultra black
Pro mě osobně nejlepší linky v peru. Jsou opravdu voděodolné, dobře pigmentované a hrot je pevný.


Maybelline NY – The Colossal Volum Express waterproof
Konečně jsem našla svou řasenku. Kartáček neníé plastový, krásně řasy zvýrazní a oddělí. článek zde


Alverde – Augen-Brauengel 01 Blond a 02 Braun
Objevila jsem je až ke konci roku ale ihned jsem se zamilovala. Krásně a rychle dobarví obočí.


Gabriella Salvete – laky z řady Stars Enamel
GS se svou řadou pískových laků opravdu zabodovala. Všechny mé laky odstavila na druhou kolej. članek zde a zde


Lady Gaga – Fame
Parfém, který si mě natolik získal, že jsem musela k Vánocům dostat druhé balení. článek zde


Ryor – Matující krém
Skvělý podkladový krém pod make up, který zkrotil mou mastnou T – zónu.


Wellness&Beauty – Tělové máslo Kakao a Jojoba
Mluvila jsem o něm tisíckrát. Nejlepší tělové máslo z drogerie do 100 korun. článek zde


Balea – sprchové gely
Je jedno jakou má vůni. Vybere si každý. Nejlákavější je cena 35,- za 300 ml.


Dr. Muller – PantheHair
Nejlepší mnou zatím vyzkoušený šampon na mastné vlasy. K sehnání v každé lékárně.


Balea – balzámy na vlasy
Tady platí totéž co u sprchových gelů.


Rexona – Maximum Protection everyday fresh
Anti-Perspirant Deodorant, který opravdu dělá to, co slibuje.


A jako poslední svaté grály v kosmetických štětcích

Sigma E25, Sedona Lace FB03, Maestro 143, PetraLovelyHair P01 a P02  a na konturování a štětec na oční stíny for your Beauty.


3 komentáře:

  1. S laky od GS naprosto souhlasím i se sprcháči od Baley, škoda že už nedělají z vůní makronek :(

    OdpovědětVymazat
  2. Vrrr, chci to máslo Kakao a jojoba! :-D Byla jsem včera v Rossmannu v BN a mají tam fakt jen tu růži a ještě k tomu za plnou cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkně mě s tím máslem vytáčejí. Den před tou akcí jsem tam byla a toho másla kakao a jojoba tam bylo tak 12 kusů a já si ještě říkám, vydrž do zítra budou levnější, koupíš jich víc. No a velkou prdlačku :-(

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..