středa 5. února 2014

Dárek na cestách 2

Posledního listopadu jsem vyhlašovala svůj první dárek na cestách a bylo Vás 174 odběratelů na YT a 15 pravidelných čtenářů. Dnes o dva měsíce a pět dní později je Vás 576 odběratelů (což je opravdu neuvěřitelné) a 29 pravidelných čtenářů.


Ještě než Vám ukážu, o co můžete „soutěžit“ dáme si nějaká pravidla.

1.  Zúčastnit se může každý můj odběratel buď na youtube nebo pravidelný čtenář zde na blogu.
2.  Do komentáře mi napište, návrh na svatební dar pro mou kamarádku. Připomínám, že již delší dobu žije s nastávajícím ve společné domácnosti a mají už i miminko. Mixér tedy nebude dobrou volbou :-)
3. Pod komentář s námětem nezapomeňte uvést svůj e-mail, na který Vás v případě výhry mohu kontaktovat.

Prosím děvčata, kterým je méně než 15 let aby se doma zeptala, zda mi v případě výhry smíte sdělit adresu. Balíček Vám na poště nevydají. Budou ho muset vyzvednout rodiče, tak ať nejsou naštvaní, že z Vás cizí osoba vytáhla adresu.

Komentáře můžete přidávat až do 19.2.2014 do půlnoci. Poté sepíšu Vaše jména a z klobouku vytáhnu vítězku, kterou kontaktuji na uvedený e-mail. Pokud se mi do sedmi dnů od odeslání info mailu neozve, vylosuji novou. Vyhlášení proběhne do 23 února formou videa :-)

A co můžete získat?




Paletku očních stínů značky Malibu Glitz
Lak na nehty v odstínu Thorb od značky Illamasqua
Tělové máslo s makadamiovým oříškem a bambuckým máslem od značky Alverde
Vonný vosk od Yankee Candle - Garden Hideaway
Naušničky ve tvaru kytiček
+ směsici vzorečků od Skin79, Dermacol, Bioderma a další..

Hodně štěstí!!!

1 komentář:

  1. 1) mám :)
    2) nějakou společnou masáž, nebo třeba nějakou společnou dovolenou třeba v aquapalac praha nebo tak něco - rodiče odpočinek, holčička třeba dovádění ve vodě :)
    3) miskanails@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..