pondělí 3. února 2014

Rexona maximum protection - everyday fresh


Nejcennější ze všech svátých grálů, které mám je bezpochyby Rexona maximum protection ve verzi everyday fresh. Většina ho mohla vyzkoušet díky jednomu Ladyboxu.  Dlouhou dobu jsem čekala na nějakou recenzi, ale žádná se neobjevovala a tak jsem nakonec pro těch 150 korun (za 45ml)  do peněženky sáhla a rozhodla se ho vyzkoušet na vlastní podpaží.


Kdo mě sleduje už delší dobu, ten už ví, že s pocením mám docela velký problém. Už několikrát jsem si myslela, že jsem našla pomocníka (Krystal od Balea nebo Antiperspirant od Garnier) , ale bohužel vždy přestal fungovat.  Byla jsem tedy hodně zvědavá, jak si s mým problémem poradí právě Rexona.
Jak funguje:

Účinnost všech antiperspirantů zajišťují aktivní antiperspirační látky, které se rozpouští v potu a vytváří na pokožce ochrannou vrstvu, která zamezuje pocení. Nové antiperspiranty Maximum Protection obsahují díky speciální technologii TRIsolidTM větší množství této aktivní složky než běžné antiperspiranty, a díky tomu je Rexona neuvěřitelně účinná a poskytuje lepší ochranu proti pocení po celých 48 hodin! Technologie TRIsolidTM navíc obsahuje mikrokapsle, které velmi účinně bojují proti nepříjemnému zápachu a hydratační složku, díky které jsou antiperspiranty Maximum Protection obzvlášť šetrné také k pokožce v podpaží.
                                                                                                                                           Oficiální text


Podle návodu by se měla používat přes noc kdy TRIsolidTM má největší šanci na úspěch, ale může se používat i přes den a účinný je i když se osprchujete.
Ze začátku jsem používala antiperspirant jen přes noc a opravdu byl účinný již od prvního použití. Ovšem když jsem ho začala používat jen přes den tak mi nepomáhá a moje pocení nezvládne. Zřejmě opravdu platí, že největšího úspěchu dosáhnete při aplikaci na noc.



Konzistence je krásně krémová, rychle zasychá a nelepí, což mi u jiných podobných antiperspirantů chybělo. Co se týče parfemace, jsem spokojená. Jedná se o svěží a jemnou vůni, ale už jsem slyšela pár názorů, že je to jako prášek na praní. Takže zde bude platit 100 lidí – 100 chutí.
Jediné co mě mrzí, že rychle ubývá. Na fotografiích je produkt zachycen po měsíčním používání a je vidět, že druhý měsíc už semnou do konce nezvládne. Jsem ale ochotná mu to odpustit. Hlavně že funguje jak má a já se nemusím stydět zvednout ruce.



Celé si to tedy shrneme:
Klady
+ dělá to, co slibuje – zabraňuje pocení
+ příjemná parfemace (čistě jen můj názor)
+ nedráždí pokožku ani po holení
+ snadná aplikace díky kolečku
+ rychle zasychá
+ nedělá fleky na oblečení
+ dostupný v každé drogerii


Zápory:
45ml stojí 150 korun, což by mohlo být pro někoho drahé
Obsahuje hliník (a to by některé mohlo odradit)


  Doporučím ho těm, které se hodně potí a nemají problém s obsahem hliníku v přípravcích proti pocení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..