pondělí 24. února 2014

Líčení s Naked

Dnes mám pro Vás líčení ze začátku ledna, kdy jsem ještě neměla Naked 3 a mojí nej kámoškou byla první verze téhle slavné paletky. Není to nic světoborného, takové nenadchne neurazí. Ideální na každodenní nošení.




Po dlouhé době jsem sáhla po bázi pod make up od Dermacolu, jinak jsem se držela svých stálic v podobě Match Perfection v odstínu 100 Ivory a Stay matte v odstínu 001 Transparent od firmy Rimmel. 

Nedokonalosti zakryl korektor od Catrice (už je chudák paletka nějaká porouchaná - proto ta gumička).


Celou tu "parádu" drží mnou tolik vychvalovaná báze pod pigmety od Essence (tak skvělá věc a oni ji stáhnou z prodeje - klasika).


Přes celé víčko jsem nanesla stín Toasted a ve vnějších koutcích ho ztmavila pomocí stínu Buck. Žádná těžká práce. Pak už jen linka (která mi nejde a nejde), řasenka a dobarvit obočí.


Na vykonturování už klasicky používám tvářenku od Catrice v odstínu  Toffee Fairy. Tvářenka s vydřeným kolečkem je DUO 01 od Gabrielly Salvete.

Rty jsem přetřela barevným balzámem od Essence z LE OZ the Great and Powerful v odstínu 02 master of magic a na něj nanesla rtěnku od Rimmel v odstínu 010 Pink excess.








1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..