středa 26. února 2014

Mých 5 animáků

Dneska si dáme pauzu od písniček a mrknem se na moje zamilované animáky. Ruku na srdce, kdo z nás by neměl rád animované pohádky nebo filmy.  Myslím, že všechny mé oblíbence budete znát a tak není potřeba se k nim dlouze rozepisovat. Začneme srdcovkou a to v podobě českého animáku s malinkým zvířátkem, které ve skutečnosti moc hezké není. Ano hádáte správně!

Krteček
Moc toho nenamluví, ale mně to nevadí.  Dokážu se na to malé roztomilé zvířátko koukat hodiny a hodiny.



Šmoulové
Další láska mého dětství. Modré lesní postavičky s bílou čepičkou a kalhotkami.  Musím říct, že jsem si zamilovala i filmové zpracování. Nešika je přímo k sežrání. Slaďoušek. Ano jsem divná, miluje vymyšlené postavičky.


Rychlá Rota
A teď neříkejte, že je neznáte. Moje generace (ročníky 88 a kolem) na tom vyrůstala.  Parta veverek, myší a mouchy? Pomáhají, kde se dá. Jak poučné – dneska se v animacích hlavně mlátí, což je škoda!


Kačeři z kačerova
Další věc, na které jsme vyrůstaly. Příběhy tří kačeřích bratrů, kteří opět nenásilnou formou ukazují, jak se máme chovat. Zdravit, pomáhat, nelhat atd.. Koukám na ně dodneška a stejně pořád nevím, který je který. Dulík, Kulík a Bubík, prostě netuším. Který je který J


Tom a Jerry
„Kámoši jak hrom, jsou Jerry a Tom“ zpívá se v jedné písničce. No já nevím! Jako malá jsem je milovala a koukám na ně i teď, ale ze svého dospěláckého pohledu to moc poučné není. Sice si sem tam ti dva pomůžou, ale taky se pak řežou. Ještě dneska, si pamatuju jak jsem na písku dostala lopatkou do hlavy a Jiřík tvrdil, že Jerry Toma taky mlátí, ale ten alespoň ode mě tak nebrečí. 


Co Vaše oblíbené animované pohádky? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..