pondělí 31. března 2014

Kosmetické štětce - úvod

Když jsem se u prvního dárku na cestách ptala na jaká videa se mám zaměřit objevil se několikrát i požadavek na sbírku mých kosmetických štětců. Dlouho jsem otálela a zkoušela video natočit, ALE! já mám takovou hromadu štětců, že to bylo opravdu nekonečné. Rozhodla jsem se natočit sérii videí o štětcích a dnes Vám přináším úvod.


Kolik mám štětců?
Momentální stav štětců je kolem 80 kusů a na cestě domů jsou další. Mohu snad i prozradit, že si navíc dělám ještě zálusk na novou řadu od Petry z Lovelyhair.


Mám štětce přírodní nebo syntetické?
Od obou možností mám doma nějaké zástupce. Celkově ale postupem času preferuji štětce syntetické.

Jaké značky štětců vlastním?
Od nejdražší Sigmy, přes zástupce Real Technique, Sedona Lace až k Essence a no name štětcům.

Jak se o štětce starám?
Nejpoužívanější štětce myji každý týden. Ty které nepoužívám vůbec nebo jen občas stejně vždy na konci měsíce vezmu a umyji je. Přeci jenom se mi do nich na stole práší.

Čím štětce myji?
Používám klasický šampon z drogerie. Například dětský heřmánkový, ale už jsem je vyprala i v šamponu od Balea a nic se jim nestalo.

V čem štětce suším?
Z krabice na mléko jsem si udělala sušák. Bylo to levné a rychlé. Vím, že většina lidí navrhne, že je to neestetické! Jako vážně? To Vaše štětce musí vypadat hogo fogo i při sušení? Je to určitě každého věc, ale já osobně nejsem ochotná dát cca 1 200,- za sušák na pár štětců. Kdo ano tak zde jsou k mání. Za 1 200,- bych měla doma další čtyři paletky od Sleek. I při platbě kabelky z H&M za 999,- se mi kroutila ruka. A víc to asi okecávat nebudu.


1 komentář:

  1. Moc ti to sluší v tomto videu :-) Před 2 roky byla moje štětcová výbava velmi podobná :-D Dokonce i pudr jsem nanášela labutěnkou a make-up prstama :-D Teď mám štětců dohromady tak 15 a musím říct, že mám taky někdy chuť si koupit ještě hoodně dalších, ale asi bych to nevyužila. Přece jen mám některé štětce hodně oblíbené a používám téměř výhradně ty. Co bych si ale chtěla koupit, je nějaká pořádná sada štětců na líčení očí.
    Sušák z krabice je náhodou super, kdybych měla tolik štětců co ty, taky bych je asi sušila nějak podobně :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..