pondělí 31. března 2014

Sigma - Make Me Crazy aneb jak to vidím po roce

Po roce a pár týdnech se vracím se svými dojmy ke štětcům značky Sigma. Tady si můžete přečíst dojmy první, hned po rozbalení.
Shrnula jsem své dojmy i do videa, protože tohle téma bylo hodně žádané. Přidám také fotky porovnávací aneb den první a jak vypadají štětce dnes.


Začneme pouzdrem.
To svůj tvar ani barvu nijak nezměnilo. Pořád oceňuji, že se dá použít i jako stojánek, hlavně na cestách. Doma ho nijak nevyužívám a leží v zásuvce.



F30 Large Powder (16 cm z toho 4 cm štětiny)


Dlouhou dobu jsem ho používala na pudr a byla hodně spokojená. Je jemný, ale popravdě vlastním i jemnější. Po několika umytích jsou přírodní štětiny stále v pořádku. Štětec nepelichá ani se nerozježil do všech světových stran.

F40 Large Angled Contour (15,5 cm z toho 3,5 cm štětiny v nejvyšším bodě)


Štětec s přírodním chlupem, který z celé sady používám nejvíc. Je jemný, stále drží tvar a nepelichá. O jeho oblíbenosti svědčí i fakt, že název štětce na rukojeti už je dost ošoupaný.



F60 Foudation (15 cm z toho 3 cm štětiny)


Má syntetické štětiny a řadí se mezi nejméně používané štětce vůbec. Make up s ním nenanáším vůbec. Jen v případě nějakého barevného líčení (mrtvá nevěsta = modrý make up) po něm sáhnu, abych si neumazala své miláčky. Praný je několikrát a stále je jako nový. Použít se dá i na nanášení masky.



E40 Tapered Blending (14 cm z toho 2m cm štětiny)


Blendící štětec je u mě doma nedostatkové zboží. Tenhle je z přírodních štětin, je veliký, rozjetý do všech stran a hlavně poničený. I když jsem ho první půl rok nepoužila, při prvním mytí jsem mu záhadně přesušila štětiny a ty se začínají v půlce lámat a vypadávat. Byla jsem naštvaná, ale vzhledem k jeho velikosti ho stejně takřka nepoužívám.



E55 Eye Shading (13 cm z toho 1 cm štětiny)


Další štětec s přírodními štětinami. Je pravda dost tvrdý a já ho prakticky už skoro nepoužívám. Snad jen na color tattoo na cestách. Už si nepamatuji jestli byl takhle pevný na začátku nebo se to stalo po nějakém vyprání, takže tuto informaci berte jen orientačně.



E30 Pencil (13 cm z toho 1 cm štětiny)


Opět přírodní štětiny a opět mírná nespokojenost. Je zkrátka tvrdý. Na vykreslení banánku je nepříjemný a tak poslouží jen na spodní linku. Žádný zub času na něm také nevidím.



E65 Small Angle (12,5 cm z toho 7 milimetrů štětiny v nejvyšším bodě měření)


Skvělý štětec na oční linky nebo na dokreslování obočí. U mě jen na ty linky. Obočí si dobarvuji gelem. Podle mě se jedná o syntetické štětiny. Druhý nejpoužívanější štětec z celé sady. Zub času se na něm nijak nepodepsal a tak si myslím, že pár let budeme ještě kamarádi.


S odstupem času určitě nelituji koupě. Barva, kterou jsem zvolila, mě neustále baví. Díky velikosti jsou super na cestování. V běžném líčení je krom F40 moc nevyužiji, což je možná škoda. Mám teď už spoustu jiných štětců, které mám zkrátka raději.

Dnes, díky zkušenostem a osobním pocitům bych dala přednost sadě od Sedony Lace a nebo cestovnímu setuv černé barvě, který je celý ze syntetických štětin. Před rokem ale na e-shopu lovelyhair.eu odkud jsem objednávala, nebyl v nabídce.

Spousta lidí na Sigmu nedá dopustit. Já neříkám, že je špatná, to vůbec, jen patřím mezi lidi, kterým jsou syntetické štětce příjemnější. Na to jsem ale přišla až zkoušením a každý to má zkrátka jinak.


Dalším štětcem, který od Sigmy vlastním, je E25, což je malý blending (12 cm z toho 1,5 cm štětiny). Dostala jsem ho jako dárek k nákupu z již jmenovaného e-shopu a jsem z něj nadšená. Jemný, nepelichavý a skladný. 



To je pro dnešní článek vše. Napište mi zda také máte štětce od Sigmy a jak jste spokojené a jestli nemáte tyto štětce, tak mi napište jaké jiné doma máte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..