pondělí 16. června 2014

Wellnes&Beauty - Cramberries and oil, tělové máslo, které nezměnilo pouze obal

O svém svatém grálu v podobě tělového másla od Wellnes&Beauty ve variantě kakao a jojoba a nebo růže a fíky, už jsem Vám říkala několikrát. Jenže postupem času varianta kakao a jojoba z Rossmannu zmizela. Vzala jsem z vděk tedy růží s fíky a byla ráda, že alespoň něco, když už nic. Pak najednou přišlo máslo do výprodeje a já málem dostala srdeční slabost při pomyšlení, že se přestane vyrábět. Kontaktovala jsem Rossmann a byla ujištěna, že se máslo vrátí v nových variantách a novém přebalu.



Stalo se. Jenže místo cca šesti variant, které nabízí jak jinak než opět německá pobočka, se k nám do regálů dostala jen jediná varianta - Brusinka a arganový olej. Nevadí, brusinky mám ráda a tak jsem si ho hned musela koupit.

Jaké přišlo zklamání po rozbalení se asi jen těžko bude popisovat slovy. Těšila jsem se na hutné máslo v vůní brusinek. Ta vůně tam tak možná je, to vem čert, co ale nezkousnu a beru za velký podraz je fakt, že se nejedná o máslo ale obyčejný krém. Texturou se to dá přirovnat k body lotion od Balea. Jediný rozdíl je v ceně zatímco Balea tuhle srandu prodává za 32 korun, Wellnes&Beauty si za to účtují téměř 80 korun a to opravdu není částka, kterou bych chtěla měsíc co měsíc investovat do produktu, který o sobě tvrdí, že je máslo a přitom to tak není.


Začal tedy nový hon za tělovým máslem, které se stane mým novým svatým grálem. Někdo nějaké nápady mimo Balea kakaového másla, které mi bohužel dělalo cucky?

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..