středa 13. srpna 2014

Co je u mě nového?

Bedlivým čtenářům a odběratelům FB stránky či Instagramu neuniklo, že mám konečně práci. Hodně mi chodí dotazy co vlastně dělám a jak jsem práci sehnala. Věřte, že po těch měsících stresu to byla víceméně náhoda. 

Byla jsem na pravidelné schůzce na pracovním úřadu a měla fůru času než mi pojede autobus domů. Zašla jsem tedy na pokec do svého prvního zaměstnání a mezi řečí se zmínila, že pořád nic nemám a moje bývalá vedoucí vyvalila oči a říká "Mám dlouhodobě nemocnou kolegyni, nechceš alespoň brigádu?". Hned jsem řekla ano! S láskou na tohle první zaměstnání vzpomínám a tak nebylo o čem přemýšlet. Po dvou dnech se z brigády na měsíc stala dohoda o provedení práce až do konce roku. Pokud budou tržby dobré nechají si mě tam na poloviční úvazek na stálo. 

Jedna zrcadlovka z prvních dnů v práci

Pro někoho je možná poloviční úvazek na prd, ale já jsem v současné době ráda i za něj a musím se přiznat, že i když chodím do práce na 4 až 6 hodin (první dny na celých 10) jsem hrozně unavená. Hodně se od mého prvního působení změnilo. Musím se učit nové informace o nových značkách hodinek, nově se zde prodává i vykupuje zlato, takže jsem se musela naučit vykupovat a vše pečlivě zapisovat. Pravda je, že mám oči navrch hlavy. To je hlavní důvod proč teď dopisuji články až s týdenním zpožděním. 
Doufám, že si brzy na nový režim zvyknu a nebudu tak vystresovaná, že něco pokazím. Normálně po cestě autobusem přemýšlím o námětech na články, momentálně mi v hlavě šrotují myšlenky, zda jsem něco v práci nepokazila. 

Budu doufat, že se brzy zaběhnu a články budou opět vycházet včas a podle plánu. 

4 komentáře:

  1. Tak to máme stejné.. :D taky mám poloviční úvazek a jsem z práce ve stresu, abych něco nepo.. :D akorát já teda neprodávala nikdy nic, takže jsem úplně jak Alenka v říši divů :D držím palce, ať to jde! :) :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, já věřím, že brzy budeš otrkaný profík. Každá když děláme něco poprvé tak koukáme jak Alenka ale pár dní a už jsme jako doma :-D Ať se ti v práci daří a líbí tak jako mě :-)

      Vymazat
  2. držím palce kočko, abys se ti tam líbilo a všechno bylo ok :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..