pondělí 11. srpna 2014

První narozeniny

Datum 11. srpna má pro mě zvláštní význam. Zuzanky slaví svátek a můj milovaný dědeček by slavil další narozeniny, konkrétně 83. Bohužel už tu pár let není, ale já pořád nezapomněla. Uvažovala jsem, o tomto datu jako o motivu tetování, aby tu byl pořád se mnou, ale zatím jsem toto datum zvolila jako den, kdy se narodil můj youtube channel. 


Moje první narozeniny. Omluvte prosím kvalitu fotografie.

A nejspíš to bylo moc dobře zvolené datum, protože mi štěstí hodně moc přálo. Moje první videa mají příšerné světlo a já mluvím potichu a jsem hodně, hodně zpomalená a zadrhávám se. Netočím nijak odlišná videa, přesto jsem už díky Vám překročila hranici 1 000 odběratelů, ve které jsem před rokem opravdu nevěřila. Můj sen bylo 100 odběratelů, a když je Vás k dnešnímu dni 1 354, přemýšlím, zda se mi všechno jen nezdá. 

Dort od dědečka - vždycky chutnal výborně :-)

Chtěla bych Vám touto cestou všem poděkovat za odběry, sdílení, komentáře, dárky, dopisy a hlavně podporu. Každý z Vás je mou podporou a motivací pokračovat dál. Bez Vás by nebylo nic! Mám Vás ráda a děkuji za krásný rok!

PS. Měl by někdo zájem o Dárek na cestách, jehož obsah by nebyl předem známý a tak by Vám domů doputovalo opravdu překvapení? 

4 komentáře:

  1. jééé blogové narozeniny, tak to musím popřát jenom to nejlepší :)) jsem ráda, že jsem na tebe narazila, protože u tvých videí si člověk odpočine a alespoň nachvilku zapomene na starosti :))
    tak přeji hlavně hodně elánu do dalších let a hlavně skvělé čtenářky a sledovatelky :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji. jsem ráda, že tě má videa a články baví a doufám, že i nadále budou.

      Vymazat
  2. Gratulace Very a jasně že nás můžeš překvapit dárkem na cestách :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..