středa 15. října 2014

Můj seznam přání aneb ...

Dlouho jsem se nepochlubila po čem mé srdíčko touží, takže je tu můj seznam přání aneb co mi nedá spát. Mám tu pár věciček z oblasti kosmetiky ale i z oblasti doplňků a protože bych vymyslela přinejmenším stovku věcí, po kterých moje srdíčko prahne, rozhodla jsem se Vám ukázat jen ty věci nad kterými přemýšlím už hodně dlouho. 

Sleek - Rio Rio 



Mluvila jsem o téhle paletce tolikrát, že jsem s tím už trapná. Jenže když ty její barvy mě opravdu budí i ze sna. K mojí velké smůle se na českých e-shopech nedá sehnat a ze zahraničí se mi ji nepodařilo objednat. 

theBalm - rozjasňovač Cindy-Lou


Ano, ano! Mám doma její sestru Mary - Lou, ale ta je zkrátka zlatá a já bych ve sbírce chtěla i tuhle barvičku. Uvažovala jsem o ní už v akci 2+1 zdarma, ale tak dlouho jsem váhala nad věcí zdarma až nebyla skladem a já ostrouhala. 

W7 - In the night




K tomuhle nemám zkrátka co říct. Mám slabost pro tvářenky, štětce a oční stíny! :-D Barva je úžasná a plechový obal ve fialovém provedení je jako třešnička na dortu.

Makeup Revolution - srdíčková tvářenka


Seznam přání nemůže být bez tvářenky. Původně jsem chtěla tu od Too Faced, ale nakonec sáhnu asi po téhle. Stačí se jen rozhodnout zda chci odstín Srdcová královna nebo Stydlivé srdce. 

Hodinky - Bentime nebo Festina


Hodinky Storm, které vlastním mě pěkně zlobí a tak hledám náhradu na doby, kdy budou zase na reklamaci. Zatím jsem zúžila výběr na troje hodinky. 


 Ve výběru mám i jedny zlaté, protože poslední dobou začínám zlatu propadat. Zatím jsem si objednala "zlaté" hodinky z Ebay abych vyzkoušela zda si na ně zvyknu.


Agatha Christie (Sophie Hannah) - Vraždy s Monogramem


Když jsem poprvé o knížce slyšela, byla jsem naštvaná. Nějaká Sophie z horní dolní vykrádá moji milovanou spisovatelku. Když se ale v mnoha recenzích píše, že zůstala věrná její předloze a ani se nesnažila postavu modernizovat, řekla jsem si proč ne. 


Z mého seznamu přání je to pro tuto chvíli vše. Doufám, že se se mnou v komentářích podělíte o svá přání a já Vám přeji hezký zbytek dne a v pátek na viděnou u dalšího videa!

2 komentáře:

  1. Super výběr :-)) jistě si vše brzy pořídíš. Kniha je parádní, také jsem jí kdysi četla. Hodinky bych spíš doporučila Festina, máme s nimi doma dobré zkušenosti, investice do nich se vyplatí. :-))
    Díky za krásný článek. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že zůstanu u značky Festina. Sama je moc ráda doporučuji když mi zákazník řekne, že se dražším hodinkám nebrání.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..