pondělí 5. ledna 2015

Jak by mi změnila život holka posedlá make upem ?

Možná někoho zaskočilo, proč by mi měla měnit život holka posedlá make upem. Ne, opravdu jsem nezměnila svou orientaci. Letošní rok chci posunout blog i youtube o kousek dál (neptejte se kam, nemám jasnou představu, všechno vymýšlím za pochodu). Začala jsem tím, že jsem svému kamarádovi dala možnost přispět svou troškou do mlýna a tak vykouzlil článek na téma "Jak by mi změnila život holka posedlá makeupem". Doufám, že se Vám článek bude alespoň trochu líbit a necháte tu O. nějaký pěkný komentář. 

Ještě v úvodu chci zmínit, že jsem článek nijak neupravovala a dodala k němu pouze fotografie. O. původně navrhoval zcela jinou fotku, ale nemyslím si, že není vhodné zde zveřejňovat soukromé fotografie jedné slečny. 

Tahle fotka má na Instagramu úspěch. Měla by ho ale i bez filtru?

Jak by mi změnila život holka posedlá make-upem? To opravdu nevím a ani to nejde takto snadno říct. Ono by spíš stálo za to se zamyslet, jestli bych s takovou holkou chtěl vůbec něco mít? A opět je tu zádrhel. Jak se to vůbec projevuje, když je holka make-upem posedlá? Jak se chová? Co od ní čekat?

Asi kdybych se bavil s kamarádem a zeptal se ho na jeho přítelkyni a on mi řekl, že je blázen do malování se, asi bych si jako první představil (s odpuštěním) "fiflenu", která od rána do večera sedí před zrcadlem a plácá na sebe hordy pudrů, stínů a já nevím čeho ještě. Nakonec se po x hodinách od zrcadla zvedne zmalovaná jak do cirkusu. Asi bych si o kamarádovi v duchu pomyslel, že to teda vyhrál a že mu není vážně co závidět. Ale to je špatně, protože to je bagatelizování a házení do jednoho pytle.

Černobílá fotografie bez filtru :-)
Sám jsem měl možnost několik holek se zálibou v make-upu poznat a musím říct, že mnohokrát se jedná o úplně odlišné případy.
Na jedné straně znám holku, která je normálně hezká, umí se hezky a luxusně oblékat, ale je schopná na sebe napatlat kde co a myslí si, jak jí to sluší. Já jako kluk se v tom sice moc nevyznám, ale poznám, když se mi holka líbí a kdy ne. A pokud z holky make-up skoro stéká, tak to vážně hezký není. Navíc tahle holka čím víc je zmalovaná, tím víc si myslí, že jí to sluší a už od pohledu se chová se namyšleně. A celé její malování má vesměs jediný důvod, myslet si, že je nejhezčí na světě, ulovit co nejvíc kluků v barech a klubech i několik za večer a co nejvíc jich využít. A o takovou holku asi normální kluk může mít zájem akorát tak na jednu noc, a ještě mu po tom zůstane vítr v peněžence. Ale na normální vztah to opravdu není. Takže jak by mi taková holka změnila život? Nezměnila, protože s takovou bych být nechtěl.

Snažila jsem se opravdu zmalovat. O. ale tvrdí, že je to pořád málo :-D
Ale abych jen nepomlouval… Na druhé straně znám naprosto odlišný případ, kdy holka má malování jako koníčka, baví jí to, a ráda se o tom baví s ostatníma. Je to prostě její záliba a navíc to skvěle umí, ví kdy je čeho málo a kdy už naopak dost. A jak už jsem říkal, jako kluk se v tom moc nevyznám, poznám jen, když to někomu sluší a kdy ne, ale kdykoliv vidím ji, sluší jí to neuvěřitelně a krásně se na takovou holku kouká. Takže odpověď na otázku, jestli si s takovou holkou dokážu představit něco mít? Ano, proč ne. A jak by mi změnila život? Asi stejně jako kdokoliv jiný. Každý má nějaké koníčky a záliby. A na zálibě v malování není nic špatného, spíš naopak. Není nic lepšího, než když se holka o sebe stará a vypadá sexy.


Pro ty, kterým přijdu málo zmalovaná tu mám bonus.


2 komentáře:

  1. Článek je skvěle napsaný a líbí se mi, že O. líčení vyloženě neodsuzuje. K autorce blogu - na těch prvních třech fotkách mi připadáš úplně nádherná a kdyby byl make-up o něco světlejší, nezdála by ses mi ani zmalovaná. A ještě jsem chtěla říct, že moc ráda sleduji tvá videa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc jak za pochvalu O. tak i za to že sleduješ má videa. :-*

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..