pondělí 20. dubna 2015

Jak to matlám já: Pipi dlouhá punčocha

Jelikož můj obličej aktuálně zdobí záplava nevzhledných pupínků, které nezakryje ani slavný Dermacol cover, rozhodla jsem se zapátrat v archivu a najít fotku líčení, kterou bych Vám mohla s klidným srdcem ukázat. No nic krásného jsem nenašla, ale moc ráda se podělím o své líčení na poslední zvonění. Chtěla jsem jít za Pipi dlouhou punčochu. Vrcholem mého líčení tenkrát byla jedna barva přes celé víčko a černá linka - klasika. Navíc jsem v tu dobu neměla doma ani internet, takže jsem vlastně na poslední zvonění chtěla jít za někoho o kom jsem si jen matně pamatovala, že mu divně trčí vlasy. 



Aby to bylo co nejbláznivější tak každá mašle, náušnice, podkolenka i bota musela být jiná. Jinak za pozornost stojí i krásná žlutá sukně. Tu jsem prosím nosila v páté třídě a pak jsem ji pro účel posledního zvonění opět vytáhla. Ano ta sukně mi opravdu byla. 


A ve finále jsem potunila i culíky. Zapletla jsem do nich dráty abych dosáhla trčícího vzhledu. Na těch pihách jsem si ale mohla nechat záležet víc. Jinak se taky určitě všimnete, že moje obočí téměř neexistuje - já jsem opravdu o malování věděla kulový!


Pamatujete na svoje poslední zvonění? Jaký byl Váš kostým?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..