středa 22. dubna 2015

Makeup Revolution míří do drogerie Rossmann


Tahle informace snad zasáhla každého. Makeup Revolution míří do drogerií Rossmann. Do všech! I ty nejzapadlejší města budou mít tuhle značku ve své drogerii. Všichni jásají a já jásám též. Dlouho chodím na stránky MR a vždy si naházím do košíčku věci, které pak zase vymažu a stránky vypnu. 



Ač prodej oficiálně začíná až 27. dubna v naší drogerii už se minulý týden objevila první vlaštovka v podobě paletky 32 odstínů Flawless za 399,-. Původně bez testeru, ale dnes (21.4) se spolu s testerem objevila i zbývající parta nabízených produktů a mě se rozbušilo srdce, takže jsem si dala dvě kolečka po Rossmannu abych se uklidnila a pak se vrhla na testery..

Paletka je hezky pigmentovaná, ale obsahuje odstíny, které dám s pomocí paletky Vintage Romance od Sleek a s Naked 1 až 3 dohromady, její koupě by tedy byla zbytečná.

Těšit se můžete i na Iconické paletky, které též vypadají, že jsou hezky pigmentované a hlavě pokud nejste na divoké líčení tak vám skvěle poslouží. Určitě lépe než Essence. Pro mě jsou zase odstíny nezajímavé, doma už takové mám a tu bláznivou barevnou jsem v regálu neviděla. Cena je 199,-.


Fixační sprej 100ml za 249,-. Určitě věc, která v drogeriích chybí a většina ji uvítá. Já mám slušnou zásobu fixace od Avonu takže jsem ho tam též nechala. Určitě ale dejte vědět zda ho máte a jak slouží.


Srdcová tvářenka! Tak dlouho po ní toužím. Nejdřív jsem chtěla od Too Faced ale přišla mi dost třpytivá. No a bohužel ani tahle není ideální. Je to spíš rozjasňovač a navíc v růžovoučké a korálové barvičce. Říká se, že tyhle barvy sedí všem. Já je na sobě nesnáším, takže s těžkým srdce a slzou v oku jsem ji vrátila do regálu.


Paletka 8 tvářenek Sugar and Spice je nádherná! Za cenu 299,- mít osm tvářenek je opravdu super. Tyhle růžové barvičky bych viděla hlavně na bledulky, dvě tvářenky mají navíc mramorový vzhled a působí spíš jako rozjasňovač. Dobře pigmentované a přitom žádná disco koule, takže určitě mrkněte.
Na tuhle rozjasňující a konturovací paletku za 169 korun jsem koukala už několikrát a chtěla si ji objednat. Dneska jsem ji měla v košíku a pak mě napadlo hrábnout do testeru. Odstín na konturování je fajn, nepřijde mi do oranžova a téměř bych ho srovnala se svou tvářenkou od Catrice v odstínu 010 Toffee Fairy. Rozjasňovač též není špatný, ale to co jsem považovala za tvářenku je vlastně další korálový rozjasňovač a ten už mám od theBalm a stejně ho používám jen sporadicky. Vrátila jsem do regálu i tuhle paletku, ale pokud nejste majitelkou šuplete plného dekorativky jako já tak ho berte. 


Jako poslední v regálu najdete dvě provedení sad na obočí za 129,- Za takovou paletku je to pěkná cena. Osobně mám takovou zásobu paletek na obočí, že kupovat si další by byl nesmysl.

Když to shrnu. MR přinesl do drogerie úžasné produkty, které stojí za vyzkoušení, ale díky tomu, že jsem zahlcená kosmetikou podobných odstínů si tuhle parádičku odpustím a budu šetřit kováčky na něco jiného. 


Dejte mi vědět zda už něco od MR máte nebo co si chystáte koupit a zda máte vůbec radost, že se dá tahle super značka sehnat v drogerii. 

*Veškeré fotografie jsou ze stránek Makeup Revolution 

4 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář..