středa 13. května 2015

Krásné nohy do sandálků

Volejte sláva a tři dny se radujte. Teploty začínají šplhat ke třicítkám a krom odhození kabátů a dlouhých kalhot se většina z nás přezuje do otevřených bot. Nebudeme si mazat med kolem pusy, ne vždy je na nohy v otevřených botách příjemný pohled. Věřte, že zrohovatělá kůže a popraskané paty neujdou téměř nikomu. Když moje srdce zatouží po dalším kousku do botníku, tak se většinou začnu rozhlížet kolem sebe na chodníku, ve vlaku nebo v nákupáku. Omrknu co mají holky na nohách a potom zamířím pro vysněný kousek do obchodu. Při tomhle očumování jsem nejednou narazila na krásné boty, obuté na neošetřených nohou.


No a jak už bylo zmíněno v úvodu, léto je za rohem a dostala jsem přání o článek na téma jak se starám s své nohy já. Jsem holka hodná a tak nyní odkrývám tajemství své péče.


Moje rutina už je několik let stejná. Vždy začíná odlakováním starého laku a relaxační koupelí v délce cca 15 - 20 minut. Do umyvadla si vždy naliji vařící vodu a nasypu do ní nějako sůl do koupele. Když náhodou není, sahám po mořské soli, kterou máme v kuchyni a kápnu trošku citronu. Je to skvělý relax a navíc se nožky pořádně rozmáčí. V zimě tenhle proces s koupelí dělám každých 14 dní, zatímco v létě minimálně dvakrát týdně.


Po koupeli se snadněji odstraňuje zrohovatělá kůže. Já na to používám pemzu a nebo žínku na kterou aplikuji peeling. Na závěr nohy opláchnu a osuším. V případě potřeby zastřihnu nehty. Mají se si zastřihávat do rovna, ale já je zastřihávám do obloučku. Vyhovuje mi to zkrátka víc.


Nohy i nehty nechám pořádně proschnout a poté aplikuji nějaký lak. zatímco v létě mám náladu na bláznivé barvy, v zimě jedu v barvách tmavých. Na noc pak nanáším silnou vrstvu hutného a mastného krému a nasazuji ponožky. V létě se snažím nohy mazat každý večer, protože jsou více zatěžované než v zimě.



Každé ráno používám ještě hydratační krém od Avonu, který nohy vyživuje a neutralizuje případný zápach. A pro pocit jistoty po vstřebání krému používám ještě deo sprej od Balea, který se dá použít i do vnitřku bot. Stojí kolem 50 korun a zápáchajících bot Vás zbaví okamžitě po aplikaci.


 To je celé tajemství mé péče o nohy. A teď vzhůru na lov krásných bot!


7 komentářů:

  1. Verů, parádní článek a fotky jsou úžasné :-))
    botky Ti moc seknou. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Eri, ty jsi takový můj pravidelný komentátor. Vždycky se těším na tvůj názor.

      Vymazat
  2. Jojo, někdy je to docela síla, co děvčata v botách ukazují :) Přitom to není až tak časově náročné, pokud se to dělá pravidelně :) Já jsem si teď zvykla mazat máslem na nohy od Baley, je to ze stejné řady jako tvůj sprej a moc mi vyhovuje :) Pemzu beru jako samozřejmost už hodně dlouho při každé sprše, ale na to máčení se budu muset zaměřit, nemáme vanu a v lavoru se mi ne vždycky zrovna dvakrát chce, ale zase je to docela příjemná půlhodinka, když už se dokopu :D Jinak máš moc hezké boty na úvodní fotce a tvoje nohy vypadají ukázkově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokopat se k tomu lavoru bylo ze začátku nejtěžší. Teď si to ale zpříjemňuji třeba koukáním na video nebo při tom odpovídám na komentáře. Když to člověk dělá pravidelně tak to moc času opravdu nesebere. A jinak moc děkuju za pochvalu.

      Vymazat
  3. Jj deospray od baley je super. Naštěstí problém s páchnoucíma nohama nemám.. Dost praktický článek jak pečovat o nohy. myslím si že spousta lidí na svoje nohy kašle. Můj problém největší nejsou rozpraskané paty ani zrohovatělá kůže. Největší hrůzou je u mě ulomený nehet u palce až to vypadá ne moc vábně a jak víte nehet u palce vám za dva týdny nenaroste krásný. Já mám tu smůlu že se mi to stalo už druhým rokem. Prostě si ho vždycky někde ukopnu nebo mi šlápne na nohu několikanásobně kůň a je to..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to opravdu děsivé co holky ukážou v otevřených botách. Naštěstí nemívám opakovaný problém s ulomeným nehtem, ale vím že to není nic příjemného. Jednou se mi to stalo a neustále jsem měla pocit, že to každý zkoumá a tak jsem radši odchodila léto v zavřených botách.

      Vymazat
  4. Ano ! O nohy bychom měli pečovat. Ráda si nohy máčím. Mívám suchou kůži na patách. Tady jsem četla článek o péči o nohy. https://magazin.svetbot.cz/11-nepecujete-o-nohy-mely-byste-ovlivnuji-zdravi-celeho-tela.xhtml

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..