pondělí 6. června 2016

Broskve kam se podíváš



Myslím, že bych jen těžko hledala někoho, kdo nezaznamenal mánii kolem nové paletky Too Faced Peach. Instagram i YT zahlcují fotky a tutoriály s touto paletkou a tak bylo jasné, že i já propadnu davu a podobný look vyzkouším. Too Faced mě zatím nechává chladnou. Paletka se mi sice líbí, ale zase si říkám, že podobné odstíny jistě mám a nepotřebuji další paletku. 


Nejpoužívanějším stínem ve většině tutoriálů bývá právě ten broskvový, doplněný hnědým stínem pro ztmavení vnějšího koutku. Já jsem pro své líčení použila celkem tři stíny. Po dlouhé době jsem vytáhla mnou sestavenou paletku od Inglotu a vnitřní koutek projasnila nejoblíbenějším stínem ze všech a to s označením 397 (na fotce spodní řada druhý zleva). 


Na celé víčko jsem pak použila rozjasňovač od TheBalm Cindy Lou. jako rozjasňovač ji moc nepoužívám ale na očích se s ní popasuji snadněji. 


Vnější koutek ztmavuji burgundy stínem z Vice paletky XX RTL od Urban Decay, který nese jméno Gash.  Samozřejmě jsem neopomněla řasenku a černou linku, bez které si přijdu už jak nenalíčená, ale i tak je ještě neumím dokonale.


Tvářenku jsem zvolila v podobném tónu a sice Nars Deep Throap. Vše jsem zakončila rtěnkou od Essence v odstínu 07 Natural Beauty.


Přes veškerou snahu nakonec líčení na fotkách vypadá spíše na zemité hnědé odstíny, ale věřte že na denním světle a hlavně na slunci to krásně rozjíždí hlavně broskvová Cindy Lou.


1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..