středa 8. června 2016

Co si vzít na Avon pochod

Dnešní článek měl být původně video. Takové oddychové co by se mělo brát s nadsázkou (alespoň trochu). Jenže mě poslední dobou na videa moc neužije a tak jsem tu s článkem co si vzít na Avon pochod.


Začnu oblečením. Určitě nevyrážejte bez trička, které slouží jako vstupenka a pořídíte ho za cenu 399 korun u své Avon Lady, ve vybraných prodejnách nebo přímo na startu pochodu. 
Spodní díl outfitu nechám na vašem uvážení, ale já osobně se řídím heslem, že je lepší zmoknout v kraťasech než se uvařit v kalhotech. 

Obutí zvolte pohodlné. Sice vídám slečny v žabkách nebo i na podpatcích, ale já chodím vždy v teniskách - v příhodné růžové barvě (kdy jindy vytáhnout růžovou než teď).


Jako zavazadlo volím batoh. Nosím hodně věcí a nechci se v davu otravovat s padajícími uchy kabelky. Batoh se zkrátka nese lepší. A co v něm tedy mám?

V první řadě vodu. Na startu se sice rozdávají lahve s vodou, ale malá lahev vás opustí ještě před polovinou pochodu a zase si jich brát víc mi přijde nepraktické a nefér k ostatním účastníkům pochodu. Sváča taky není k zahození. Opět občerstvení je k dispozici v průběhu pochodu (tam je ale tlačenice a ty já nerada) tak i v cíli. Pokud ale máte nějaké potravinové omezení je zkrátka lehčí si svačinu vzít z domova.


Nezapomeňte si bundu kdyby sprchlo, věřte že v davu se jde lépe v bundě či pláštěnce než s deštníkem. Nebudete ohrožovat zdraví své ani kolemjdoucích.
Klidně si deštník ale přibalte. v případě horka jako bylo loni vám v cíli kdy se lidé rozprostřou poslouží jako slunečník. 

Když už jsem nakousla vedro, vezměte si opalovací krém (i když mě loni ani 50 nezachránila), pokrývku hlavy a sluneční brýle.
Stejně tak oceníte něco na sezení, já nosím skládací karimatku (nesaje vlhko v případě deště).


To že si máte vzít své obvyklé léky snad ani říkat nemusím, program je na celý den a tak se vám budou hodit. K nim také přihoďte nějakou tu náplast, která by se mohla hodit pro ty jedince, kteří neposlechnou radu o pohodlném obutí.

Pro mobilní nadšence připomínám, že signál sem tam zmizí a miláčkové jsou pak rychleji vybití, tak power banku sebou, ať můžete volat, posílat textovky a fotit nejen sebe ale i dění kolem.

A poslední co si vezměte je dobrá nálada a 11.6. se možná potkáme právě na Pražském Avon pochodu. Bližší informace najdete zde. 

1 komentář:

  1. Já bych se Avon Pochodu ráda zúčastnila je to pěkná akce, jenomže nejsem z Prahy ani z blízkého okolí, takže možná někdy do budoucna. Každopádně pěkná instruktáž, to se určitě hodí nejen kdo jde na Avon pochod.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..