pondělí 13. června 2016

Dermacol - Hyaluron wash cream

Přednedávnem jsem od Dermacolu dostala doslova růžový balíček. Krom krému na ruce, který ještě nepoužívám, tam byla i novinka v podobě jemného čistícího krému. Původně jsem si myslela, že se jedná o klasický gelový odličovač do sprchy, které mám moc ráda, ale po prozkoumání obalu jsem byla vyvedena z omylu a trochu jsem produkt už předem odepsala. Chyba!



100 ml balení v růžovo-bílé barvě se "zlatými" detaily ukrývá bílý krém, který svou konzistencí připomíná tělové mléko. Parfemace je jemná a nevtíravá.

Očekávala jsem, že při odličování se bude makeup rozmazávat jen po obličeji. Podle návodu se má krém rozetřít po obličeji a poté se má setřít navlhčeným tamponem. Já osobně krém nanáším rovnou na suchý tampon a rovnou odličuji a s výsledkem jsem spokojená. Tedy alespoň co se tváře a očních stínů týká. O poznání horší je to s odličováním řasenky a linek. Použila jsem dva velké tampony a výsledek stejně nebyl podle představ. Na obranu produktu ale musím přiznat, že s linkami od Essence a s řasenkou Feline od L´Oreal mají problém i jiné dvoufázové odličovače. Tak to nemohu mít produktu úplně za zlé.

Naopak chci pochválit, že neštípe v očích a krom toho také konzistenci a hydrataci. Pleť mám po použití krásně čistou (ověřeno jiným odličovákem), jemnou a hlavně neulepenou. Některé holky říkají, že na pleť vůbec nepoužívají kohoutkovou vodu a čistí jí jen pomocí odličovačů a micelárních vod. Já osobně si vždy připadám ulepená a tak si prostě obličej opláchnout musím. S tímto produktem jako s prvním tuhle potřebu nemám. Pleť mi přijde ničím nezatížená, neulepená a nezamaštěná.


Odličovací krém mě nadchl, škoda jen té řasenky a linek. Věřím ale, že víc trpělivosti by možná stačilo a krém by odlíčil i to. Jenže já jsem netrpělivá a tak na řasenku a linky s klidem použiju jiný odličovač.


Tuto novinku seženete v každé drogerii za cenu cca 99 korun. Určitě stojí za vyzkoušení.




*Produkt mi byl zaslán v rámci spolupráce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..