pondělí 1. srpna 2016

Sefiros - Marulový olej

Před nějakou dobou mě oslovilo zastoupení Vivantis.cz zda bych nechtěla ozkoušet horkou novinku v podobě 100% Marulového olej od značky Sefiros. Oleje jsem nijak zvlášť nikdy nepoužívala, ale bylo to krátce poté, co jsem propadla Bi oilu a tak jsem kývla. Hned v úvodu musím prásknout, že svého rozhodnutí nelituji. Hodně mě k vyzkoušení také navnadila Bára z kanálu Barušminky, která ho zkoušela a říkala, že se jí zlepšila pleť. S pletí mám od vysazení prášků problémy a sotva jsem uzdravila jeden pupínek, hned se o dva centimetry dál ukázal nový a ještě větší.


Marulový olej je vyroben za studena lisováním semen z  marulového stromu. Je vhodný na pleť, vlasy, nehty, nehtovou kůžičku, masáže nebo podrážděnou pokožku po opalování. Já ho nejvíce využívám právě na pleť.

Velmi dobrý dojem na mě udělalo také samotné balení produktu. Skleněná lahvička s pipetou se mi zdá jako o něco „luxusnější“ řešení než plastová lahvička s klasickým hrdlem jako známe třeba u již zmiňovaného Bi oilu. A o vše ještě v bílé krabičce, která má jednoduchý, ale pěkný design. Etiketa je i na samotné skleničce, pokud jste ale stejně nešikovní jako já, bude po pár použitích umaštěná a flekatá. Je to neestetické, ale na funkčnost to nemá vliv. Samotný obsah balení je 30 ml a vyjde asi na 349 korun, což není úplně nejlevnější, ale pokud ho budete používat pouze na pleť nebo vlasy bude ubývat pomalu a investice se jistě vyplatí.


Nemusíte se bát, že se jedná o olej a budete tedy mastní až za ušima. Stačí ho malinko a opravdu se rychle vstřebává.  Já sama mám pleť smíšenou a nepozoruji, že by se moje mastná T – zóna mastila po použití oleje více. Co se týče parfemace, není ničím výjimečná. Přijde mi dost podobná jiným olejů, ať už omílanému Bi oilu nebo třeba oleji pupalkovému.

První výsledky jsem na pleti zaznamenala zhruba po deseti dnech pravidelného používání. Zmizela mi suchá místa kolem nosu a akné se hojilo bez tvoření nevzhledných strupů, takže nebyl problém pupínky zakrýt makeupem a korektorem.  Pleť mi přijde více hydratovaná a rozzářená.  Kromě akné mi olej také dobře funguje na vyrážku ze sluníčka. Sice neurychluje zásadně proces hojení, ale potlačuje svědění a mou nutkavou potřebu se neustále drbat.


Pokud Vám nevadí o něco vyšší cena, mohu Vám marulový olej doporučit.



*Produkt mi byl zaslán v rámci spolupráce.

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..