pátek 16. září 2016

Nákupy Primark

Historicky poprvé se u mě na blogu a youtube objevují nákupy z Primarku. Myslím, že Primark nemusím nikomu představovat, každý o něm minimálně slyšel. I já se konečně rozhoupala a vyrazila do Drážďan. Zájezd jsem objednala přes slevomat.cz a zvolila jsem termín v týdnu abych se vyhnula davu lidí, které bych tam v sobotu zaručeně potkala. Na kabinky se fronta nečekala vůbec, takže to byla naprostá paráda. Průvodkyně byla fajn, vtipná a měla skvělý černý humor. V Drážďanech nás dovedla přímo k Primarku a zmiňuji to hlavně proto, že jsem v některých diskuzích četla, že některé cestovky Vás sice na místo dovezou, ale pak se třeba ani neobtěžují Vás k nákupáku dovést a pro některé lidi, kteří nevládnou cizí řečí nebo Drážďany neznají by mohl být problém tam trefit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..