pondělí 13. března 2017

Hempz - tělové krémy: Vanilka a švestka, trojitá hydratace a granátové jablko


Za celou dobu co píšu blog se mi snad ani jednou nestalo, že bych psala recenzi na základě vzorečků. Tentokrát udělám výjimku. Vzorečky od značky Hempz mě totiž natolik zaujaly, že uvažuji o koupi plného balení. 

Značka Hempz byla založena roku 2002 američanem Brucem Westem juniorem. Většina výrobků neobsahuje parabeny, lepek a všechny výrobky jsou 100% veganské.





Podstata jeho myšlenky spočívá ve využití 100% čistého přírodního konopného oleje získaného přímo ze semen konopí pro zdraví pokožky. Konopný olej je známý obsahem esenciálních mastných kyselin a klíčových aminokyselin,  přírodních proteinů, vitamínů, antioxidantů a minerálů. Konopný olej je jedním z nejbohatších přírodních zdrojů složek, které jsou životně důležité pro zdraví pokožky a silnější a zdravé vlasy. Řada výrobků obsahuje i cenný extrakt z konopí, který je také bohatým zdrojem esenciálních mastných kyselin, aminokyselin a živin nezbytných pro hydrataci a výživu pokožky a umocňuje tak pozitivní efekt výrobku.


Kosmetika Hempz dále obsahuje další přírodní extrakty, které napomáhají péči o pokožku a vlasy a dodávají výrobkům neuvěřitelně krásnou vůni. Jedná se mimo jiné o extrakty z vanilky, švestky, kokosu, vodního melounu, ženšenu, granátového jablka, citrusových plodů, okurky, jasmínu, jablka, yongy, cogonské trávy, mořských řas, zázvoru, rozmarýnu, máty, broskve, divoké růže, papáji, malin, borůvek a manga. Většina výrobků obsahuje i také ceněné bambucké máslo.
                                                                                                                       - oficiální stránky Hempzcz

Pokud už mě nějakou dobu sledujete jistě víte, že se mažu po každé koupeli a spíše upřednostňuji tuhá tělová másla. Přesto jsem byla po použití těchto vzorečků nadšená.




Vzorečky samo o sobě moc ráda nepoužívám, špatně se mi dostává produkt z obalů  a spíše mám ve finále víc omatlaný samotný obal než aby jsem produkt měla na sobě. Tady tomu tak nebylo. Po vymáčknutí krému na ruku byl krásně nadýchaný. Každý vzoreček měl 7,4 ml a mile mě překvapilo, že mi vystačil na namazání celého těla a ještě mi zbylo na druhé použití na ruce. Konzistence není tak tuhá jako u tělových másel ale není tak řídká jako u většiny tělových mlék. po použití jsem neměla pocit ulepenosti ani nedostatečné hydratace. Vsákne se za velmi krátkou dobu a tak se bez problémů můžete hned obléknout. Parfemace zkoušených vzorků byla ve všech třech případech příjemná nijak intenzivní, ale přesto jsem  ji ze sebe ještě druhý den ráno cítila.




Plusové body chci už předem připsat za fakt, že plné balení 500ml je opatřeno pumpičkou. Co by pro některé a i v prvním momentě bylo trochu odrazující byla cena, která je 639 korun u varianty Vanilka a švestka a Granátové jablko. Dražší je varianta Trojitá hydratace za 739,- v současné době lze ale pořídit s 22% slevou za 579,-.

Znáte značku Hempz a už jste od ní něco vyzkoušeli?


*Produkt mi byl zaslán v rámci spolupráce.

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..