středa 27. března 2019

Luxor 1+4 zdarma

Až do konce března platí na stránkách knihkupectví Luxor a v kamenných obchodech akce 1+4 zdarma na vybrané tituly. 📖



Já neodolala a akci využila. Vzala jsem knihy nejen pro sebe ale také jednu maminkám do soutěže a Adélce puzzle. A abych těch knih neměla málo tak v místním knihkupectví jsem ulovila ještě další tři knihy, každou za 29 korun. No nechte to tam, že jo.


Skvělé je, že v případě, že si vyberete více titulů jako já, je nemusíte rozdělovat na více objednávek a každou platit zvlášť. V košíku se Vám automaticky rozdělí . Navíc je super, že se knihy párují pod sebe tak jak je do košíku vkládáte.  Já si třeba vybrala spoustu knih za 379 korun v "první" objednávce a při "druhé" se mi zaúčtovala jako nejdražší kniha ta za 349,- a pod ní se pak párovaly knihy levnější. Košík neaktualizoval a nehledal výhodnější varianty pro sebe. Každý peněz chtivý obchodník by zaúčtoval dvě nejdražší knihy za 379 korun ale tady tomu tak není. Rozumíme si už ?


Poslední fotka jak už jsem řekla je věnovaná knihám z místního knihkupectví Daniela. Koutek s levnými knihami miluju. Jsem vždy šťastná když tam objevím nějaký zajímavý titul a na druhou stranu si říkám, jaké to je asi pro autora (zvlášť pokud jde o českého) když měsíce psal knihu, která nakonec skončí v polici výprodej za 29 korun. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..