pondělí 1. dubna 2019

Venira - kůra pro pleť, nehty a vlasy

VENIRA - 40 denní kůra pro růst, objem a kvalitu vlasů, silné a nelámající se nehty a nádhernou pleť (ofiko popis výrobce).👩🏻💅🏻💊


Po ostříhání jsem si slíbila, že se budu o vlasy více starat a zkusím i nějaké doplňky pro jejich výživu. Na Veniru jsem našla spoustu kladných ohlasů a tak jsem se plácla přes kapsu a objednala si 40 denní kůru, která skončila minulý týden a fotky už jsem ukazovala na instagramu.

A teď tedy k jednotlivým částem mého těla na kterých se užívání tablet mělo nějakým způsobem projevit. 
Pleť jsem měla posledních 40 dnů samý pupínek, ale beru to tak, že se čistila a na slunné jarní dny už bude zase krásná.
Nehty nijak více nerostou, pevnější mi nepřijdou ale přestaly se mi dělit jednotlivé vrstvy, takže hurá!
A vlasy? Trčící baby vlásky mě tedy na jednu stranu pěkně štvou ale na straně druhé z nich mám radost. O kolik vlasy celkově poporostly můžete porovnat na dalších fotkách.



Brzy se tedy konečně dočkáte videa o mých vlasech.

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..