pátek 7. října 2022

Knihovnička: Antologie Má mě ráda, nemá mě ráda

Anotace:  Má mě rád, nemá mě rád, myslí na mě, vezme si mě, láskou se souží, po jiné touží…“ Deset současných českých prozaiků a deset povídek plných nejistot, pochyb a toužebného čekání. Stále ten stejný cit – a vždy nový a nezaměnitelný příběh. Ať už končí štěstím, neštěstím, manželstvím, kytičkou, nebo hubičkou…


Chtěla jsem něco lehčího mezi vraždami a silnými lidskými příběhy. Tenhle soubor povídek se zdál ideální. Řekla bych, že u podobných knih zjistíte kdo vám sedne stylem a pak máte snadnější rozhodování, zda si od autora koupit knihu či nikoli. Bohužel kdybych se držela tohoto schématu, tak si od paní Mornštajnové nic nepřečtu. Jako by tu povídku ani nepsala ona. Nejhorší bylo přetrpět povídku J. Rudiše - Vypisovači ( ta je prý úžasná v podobě audia). Nejvíc bych chtěla vyzdvihnout tyto povídky
Boris Dočekal - Sofi, Anna Bolavá - Motýlí křídla Marušky Cihlářové a Petru Dvořákovou a jejího Šviháka.

Deset povídek a jen tři které jsem vyzdvihla. Tahle kniha je bohužel spíše na hromádce "Ztráta času"

Hodnocení databáze: 79%
Počet stran: 168
Kniha v pořadí 81/2022

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..