neděle 9. října 2022

Knihovnička: Halina Pawlowská - Zážitky z karantény

 Anotace: když se svět do pekel řítí, tak lze pořád šťastně žíti!

Co si počala Halina Pawlowská, když ji koronavirová karanténa na tři měsíce uvěznila v jedné domácnosti s dcerou, zetěm, vnukem, přítelem, tchyní, synem, sestřenicí a dvěma psy? Začala si vést deník o tom, jak bez úhony přežít i situace, které jsou na zabití!


Halinu miluju! V minulosti jsem její knihy četla několikrát a vždy jsem se smála. Tentokrát jsem buď měla špatné rozpoložení nebo jednoduše ani Halina tu karanténu, stejně jako většina, neměla vůbec vtipnou. Chtěla jsem si spravit chuť v knihovně, ale prý její knihy vyřadili. Paní knihovnice ji nemá v oblibě a tak musela uvolnit místo jiným..

No naštěstí jsem je ulovila v místní knih budce, takže si tu chuť spravím 😁 a pokud jste od Haliny nic nečetli, tak touhle knihou bych nezačínala, ta není dvakrát povedená.

Hodnocení databáze: 64%
Počet stran: 200
Kniha v pořadí: 82/2022

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..