sobota 15. října 2022

Knihovnička: Lars Kepler - Lovec králíků

 Anotace: Joona Linna je už dva roky ve vězení s vysokou ostrahou. A teď ho odvezli na tajnou schůzku. Po vraždě jednoho ze švédských ministrů totiž policie potřebuje, aby jí pomohl vypátrat a zastavit pachatele, který nejspíš plánuje další vraždy v politických kruzích. Policie pracuje s verzí teroristického pozadí případu, Joona však tuší, že oběti, kterých bude brzo víc, spojuje cosi jiného. On i Saga Bauerová musejí pracovat tajně a proti rozkazům svých nadřízených, aby vraha zastavili dřív, než bude příliš pozdě. Hříčka osudu nečekaně postaví do centra dění populárního kuchaře Rexe Muellera. Má v plánu poprvé se postarat o svého syna Sammyho. Ale místo tří týdnů dovolené ho čeká děsivý boj o přežití. Až se z vašeho telefonu ozve dětský hlas odříkávající básničku o králících, dejte se na útěk, protože právě tu slyšely všechny oběti před smrtí.



Druhé posezení s duem Lars Kepler. Knihy mají poměrně vysoké hodnocení, ale mě osobně ani druhá kniha nijak nepřesvědčila. Měla jsem půjčenou ještě knihu Zrcadlový muž, ale po dočtení této jsem ji ani neotevřela. Bohužel pro mě tahle kniha byla utrpením. Přečetla jsem ji sice rychle, ale jen abych ji měla z krku. Úvod je zdlouhavý a tak amatérský, že pokud by se takhle řešil terorismus tak potěš🙈 další pátrání už je dějově podobné knize Skryté karty, takže rozuzlení není moc překvapivé. Nešetří se ani efekty alá Kriminálka Las Vegas ale celé to vyznívá dost lacině. Duo mě tedy nepřesvědčilo a na další knihu se jen tak nepodívám.

Hodnocení databáze: 86%
Počet stran: 526
Kniha v pořadí: 85/2022

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..