pátek 6. ledna 2023

Knihovnička: Evžen Boček - Aristokratka pod palbou lásky

Anotace: Z královského výletu do Nizozemí si Marie III. Kostková přiveze kromě zážitků a fotky s Jejím Veličenstvem královnou Beatrix také milostnou šmodrchanici, která se „vystříbří“ až na úplném konci nového pokračování; na zámku se, mimo jiné, zjeví i Helenka Vondráčková. Milostných šmodrchanic se ovšem na Kostce vyskytne víc, a většina bude zaznamenána filmovým štábem nizozemské televize. Pod palbou lásky se ocitne i kastelán Josef!


A je to tady! Aristokratkou to začalo a taky končí. Poslední díl a taky poslední kniha roku 2022. Byla to jízda. Moc jsem toho nenaspala a taky jsem toho hodně nacestovala. Četla jsem všude! V autě, ve vlaku, metru, autobuse a snad i za chůze a u vaření. Loni jsem 6.ledna měla přečtených knih už 6 a letos jsem u první knihy na straně 20! Potřebuji vypnout a na chvilku si oddechnout.

A jestli potřebujete i vy přijít na jiné myšlenky a zasmát se, tak knížku doporučuji 😉

Hodnocení databáze: 81%
Počet stran: 326
Kniha v pořadí: 132/2022

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..