čtvrtek 5. ledna 2023

Knihovnička: Halina Pawlowská - Ať zešílí láskou

 Populární sbírka fejetonů na věčné téma. Osobité postřehy dokáže autorka líčit s neopakovatelným vtipem a ironií.
Tohle měl být původně dlouhý příběh o tom, jak nesnáším ženy, co si stěžují na muže, jak nesouhlasím, když naříkají, že ten jejich nevytírá podlahu, že chodí jen do hospody, že není schopen zorganizovat dovolenou a že nepostaví ani dům, ani nezasadí strom a ani nezplodí syna. Já totiž po mužích nic nechci.

Ať jsou chudí, ať pijí pivo, ať se dívají na fotbal a diskutují o nekonkrétních principech.

Já chci po mužích jen jedno. Aby mne milovali. Moc. Hrozně. Šíleně.

ABY TOU LÁSKOU ZEŠÍLELI!



Halina fejetony umí! Tahle kniha sice není ta nejlepší kterou napsala, ale já ji mezi svátky stejně ocenila. Chtěla jsem něco u čeho memusím myslet, ale zasměju se. A tak se taky stalo.

Hodnocení databáze: 65%
Počet stran: 132
Kniha v pořadí: 131/2022

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..