pátek 30. srpna 2013

Catrice - Prime and Fine rozjasňovač

Ještě nedávno jsem nevlastnila žádný rozjasňovač. Na co taky. Neumím je dost dobře používat. Teď jich mám doma několik a snažíme najít společnou řeč.  Dneska si posvítíme na rozjasňovač od Catrice, který už se objevil tady.


Měla jsem velký problém sehnat vůbec nějaký rozjasňovač. Kdo často navštěvuje dostupné drogerie, ten ví, že najít tam rozjasňovač je opravdu zázrak. Kosmetika Catrice u nás v Rossmannu běžně k dostání není a tak jsem si tenhle poklad přivezla až z Prahy.


Byla jsem nadšená, že rozjasňovač není dozlatova ale přirozený meruňkový bez velkých třpytek. Nemusíte se bát, že bude oranžová jako mrkev. Produkt je sice v obalu barevný ale na tváři vidět nebude nic jiného než třpyt.



Balení je pevné, plastové, pro Catrice bych řekla typické a mě se moc líbí. Trochu hůř se otvírá, což je trochu nebezpečné pro mé lámavé nehty.


Balení obsahuje 11g produktu, což se mi za cenu kolem 110 korun zdá přiměřené a hlavně při množství, které potřebujete k rozjasnění, Vám vydrží pěknou řádku měsíců, možná i let.
Někdo jistě může považovat za nevýhodu jeho prašnost. Není to nic hrozného, pokud nebudete zběsile rejdit štětcem sem a tam. Je zkrátka opravdu jemně mletý a tak se s prašností musí počítat.
Výdrž mi přijde optimální – až osm hodin (u každého se bude tento údaj lišit). Parfemace je neutrální jako u jiných pudrových produktů, taková nenadchne - neurazí.

Za mě osobně tedy pro tenhle produktu palec nahoru. V komentářích mi dejte vědět jaké máte rádi rozjasňovače Vy.



1 komentář:

  1. Tenhle rozjasňovač byl vůbec první, který jsem si koupila a pořád se k němu vracím. Je opravdu parádní. Hlavně pro začátečníky. Podle mě se to totiž s ním nedá moc přehnat. Určitě ho doporučuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..