neděle 1. září 2013

Nákupní košík - Srpen (kosmetická část)

Je tu další měsíc a opět další nákupní košík. To máte radost, že? Ono těch nákupů během Srpna asi bylo málo. Nic! Nebudu to zdlouhavě uvádět. Jdeme na to.


Šampon proti žlutým odleskům od Schwarzkopf cena kolem 59 korun. Chtěla jsem s ním stáhnout zrzavé odlesky po použití barvy od L´oréal. Barvu jsem koupila v akci asi za 149 korun, jedná se o odstín číslo 1 a o svou zkušenost jsem se s Vámi podělila už tady.


Ne, že bych ty ubrousky od Balea nějak milovala. Vlastně jsem je ještě nezkoušela, ale tu krabičku jsem musela mít. Stojí cca 85 korun a na deodoranty byla akce za 49,- a mám je ze všech nejradši.


 Kondicionéry od Balea jsou mojí koupelnovou stálicí za 29,90 jeden. Modrý je kokosový, oranžový je s vůní manga. Sprchový gel od Dermacolu byl v akci za 39,90,- a nádherně voní po pomerančích. Mám chuť ho sníst. Kdybych se už neozvala, tak jsem to fakt udělala a stopro se otrávila.


 Krém na ruce Balea s vůní borůvek (cca 40,-) má každá bloggerka a ani mě nemohl chybět. Další věc co asi brzo ochutnám! Odličovače od Garnieru v akci 1+1 zdarma za 119,- dovedou s voděodolným make upem opravdové zázraky a tak je musím mít v zásobě. Baví mě víc než Bioderma. Stíny od Astoru na, kterých jsem záměrně nechala cenovku snad vysvětlovat nemusím. Na paletku z limitky od Essence za 94 korun si v budoucnu posvítíme blíž.


Rossmann má/měl akci i na kosmetiku Ryor. Dlouho jsem ji chtěla vyzkoušet. Prý umí hodně muziky za málo peněz. Tak šup s ní do košíku. Odličovačů (89,90) není nikdy dost a krém (89,90) s Koenzymem Q10 mi doporučila používat mamka. Prý už nejsem nejmladší, což je fakt a tak jsem si přihodila do košíku i matující krém Mořské řasy za 96,90 (alespoň nějaký moře letos bude).


Poslední nákup z katalogu Avon. Z řady Solution dvoufázový odličovač  asi za 89 korun (teď si klepete na čelo, zase další odličovák). Dva intimní sprchové gely každý za 49,-. Mini odličovač očí (a teď už mlátíte hlavou o stůl!?) Zase další! odličovák! a na závěr za 129 korun nová revoluční řasenka, na kterou Vám musím napsat recenzi.


Od známé, která rušila drogerii, jsem dostala několik produktů od značky Manhattan. Jedná se o dva pudry 2v1 buď purd nebo použití jako make up odstíny 21 Sunbeige a 20 Peach. Normální tuhý pudr odstín 4 Caramel, konturku na rty v odstínu 951 Chocolate, dvoje oční stíny u kterých je značen jen jeden odstín a to 58 Beige a rozjasňovač v odstínu 11 Seashell.



Tak to je z kosmetické části nákupního košíku vše. Zbytek Vám rozdělím do samostatných postů. Bylo by to totiž sakra dlouhé. Nezapomeňte mi do komentářů napsat, co máte nového Vy. Budu se těšit.

2 komentáře:

  1. Zajímavé úlovky, ty Astor stíny jsi koupila v Bene v DM? Slušná sleva teda :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano v DM ale přímo v regálu, žádnej výprodejovej košík. Takže náhoda ke stojanu astor ani nechodím.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..