čtvrtek 5. září 2013

Speciál Nákupní košík Srpen - aneb co jsem koupila za peníze k narozeninám

Ahoj všem,

Dnešní post bude delší a tak doporučuji kávu a nějaké jídlo. Koho nebaví číst, může rovnou kliknout na můj druhý pokus o video. Pravda nic moc kvalitní projev a dost mě zlobilo světlo, věřím ale, že pro představu bude video stačit.


Pro ty, kteří mají raději fotografie, tu mám klasicky psaný článek. Slibuji, že je to poslední příspěvek o mých narozeninách.
Jako první tu jsou kraťasy z Gate, které už jsem Vám ukazovala v tomto článku. Mají roztomilý srdíčkový vzor a jsou neskutečně příjemné. Cena před slevou 398,- a po slevě 148,-.

Další kraťasy jsem koupila v Tally Weijl za 199 korun a původně měli růžové ombré. Po prvním vyprání bohužel, bohudík růžový nádech zmizel.


Ke kraťasům jsem v Jennyfer  sladila i tílko. Po slevě vyšlo na rovných 100 korun. Původní cena se pohybovala kolem čtyř stovek, což je za tenhle kousek průsvitného hadru opravdu pálka.


Další kraťasy jsem Vám už také ukazovala. S oblibou o nich říkám, že jsou jako vzor babiččina gauče. Nebyla má velikost a tak jsem si je od mamči nechala v rozkroku zúžit. Původní cena kolem 400 korun. Po slevě neuvěřitelných 150,-.


Zelené tílko, opět s ombré efektem je z New Yorkeru za 129,- z původních 179,-. Nic moc sleva, ale tolik se mi líbilo.


Vestičku ulovenou v CA jsem opět ukazovala. Je to nová kolekce a tak ji určitě ještě seženete. K dostání je i v další barvě a stojí 598,-.


Sháněla jsem tričko, které by mi ladilo s páskem na botách a byl to celkem oříšek. Unáhleně jsem koupila následující dvě trička u Vietnamce za 69 a 79 korun abych si pak o tři obchody dál odnesla přesně tu barvu, kterou jsem sháněla.  Tričko svítící jako reflexní vesta stálo 189 korun.


Svetřík alá rybářská síť jsem stále na sobě neměla. Stál 249 korun a k vidění byl už v minulém nákupním košíku.


Posledním nákupem od Vietnamce bylo tričko s úžasným potiskem a vlastně to byl dárek od Nikči k mým narozeninám. Jedinou nevýhodou je, že tričko barví. Ne při praní ale přímo při nošení. Má nová podprsenka pláče a spolu s ní i má bílá Adidaska.


Blížíme se do finále v podobě ulovených kousků v Takku. Dostala jsem od nich slevový poukaz a tak jsem ho poprvé po čtyřech letech využila. Odnesla jsem si zelené tričko se zipem na zadním dílu za 149 korun.



Nátělníky mám hodně ráda a tak jsem rozšířila sbírku o tenhle červený. Musela jsem ho ale čtyřikrát vyprat, než zmizel lepivý pruh po označení velikosti. Nechápu, proč to na to oblečení lepí! Za 129 korun mi přijde z kvalitního materiálu. Dokonce ani po 4 nutných praní neztratil tvar ani barvu.


Zřejmě letos nemám dostatek kraťasů a tak jsem si koupila ještě tyhle světle modré z původních 599 korun zlevněné na 349,-.



A jako poslední pár ozdůbek do vlasů. Velikánská květina za 99,-a fialová čelenka za 59,- 


Doufám, že tenhle dlouhý příspěvek Vám nesebral veškerou energii a napíšete mi něco pěkného do komentářů .. Přeju Vám hezký zbytek dne.



3 komentáře:

  1. Tak to je tedy naprostá paráda :) I já jsem nedávno měla takové menší nákupy a tak trochu jsem se mohla rozšoupnout... :D No, narazila jsem na fakt suprovou alternativu k astratexu a tím je tato stránka zde, díky které jsem si mohla udělat naprosto neočekávanou radost :) Jediná nevýhoda je tedy ale to, že se jim nedá moc dovolat... Nicméně na e-maily reagují opravdu rychle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..