středa 30. března 2022

Má zkušenost s Ketofit.cz

Nikdy jsem nepatřila mezi holky, které výrazně řeší svou postavu. Jasně, měla jsem spoustu let kolem 58 kilo a i když jsem si přišla "tlustá" tak jsem se ke sportu nikdy nedokopala. Pak jsem nabrala díky antikoncepci a spoustu let to pracně shazovala a když už se zadařilo, tak jsem otěhotněla. Kila nabraná během těhotenství jsem až na jedno nechala přímo v porodnici. No byla bych dítě štěstěny, jenže jsem onemocněla a díky hormonům a léčbě jsem nabrala. Tolik, že jsem vážila víc než v den porodu a taky víc než můj partner. Styděla jsem se a navíc mi už tak k jiným zdravotním problémům  přibylo pár dalších - bolesti zad, kolen, neustále zadýchávání, pocity na omdlení. 

Léčba byla úspěšná, ale nabraná kila mi zůstala. Vyrazila jsem tedy do boje. Něco šlo sportem a něco úpravou jídelníčku. Jenže nejsem typ, který by se dokázal vzdát potravin, které se úplně nedoporučují a už vůbec si nedokážu představit počítat kalorie. Takže když se váha zastavila a já měla o cca o 10 kilo méně, pořád mi to nestačilo a chtěla jsem ještě dalších minimálně 10 kilo sundat ( i tak nebudu na váze, která mi je doporučena, ale nebudu v kategorii nadváha). Právě v tu dobu jsem dostala nabídku od zastoupení Ketofit, zda nechci něco vyzkoušet. A tak jsem si řekla proč ne?! 




Na vyzkoušení jsem si vybrala kaše a taky česnekovou omeletu, kterou rovnou začnu. Balení má 320g a vystačí na 10 porcí. Já ji zařadila místo klasické večeře. Ráno kaše, pak normální oběd a večer česneková omeleta. Někdy samotná, jindy se zeleninou navíc. Samotná příprava nezabere ani 5 minut. Stačí dvě odměrky rozmíchat ve 120ml mléka nebo vody, vylít na pánvičku, 3 minuty ji opékat na mírném ohni a poslední minutu zprudka stále ze stejné strany. Opravdu rychlovka.



Samotná chuť omelety není co se týče česneku nijak výrazná, pro mě je to spíš ke smůle, já jsem milovník česneku a jsem schopná ho při vaření i přikusovat samotný 🤦🏼, ale kdyby se Vám česneková varianta nezamlouvala, jsou v nabídce i jiné.



Co se týká kaší, obdržela celkem 15 sáčků a 3 platíčka tablet s příchutí. Ano, na rozdíl od jiných mnou vyzkoušených kaší, nejsou tyto rovnou ochucené v sáčku, ale dostanete vybranou příchuť v podobě platíčka tablet.



Do shakeru dáte lžičku vody a v ní necháte tabletu rozpustit. Za dobu zkoušení jsem vypozorovala, že čím ledovější voda, tím rychlejší rozpuštění. Jen vanilková varianta mi dělala drahoty a rozpouštěla se o poznání déle. Po rozpuštění přilijete 250ml teplého mléka a vsypete obsah sáčku, minutu protřepete a vlijete do misky a za 3 minuty můžete jíst.
Osobně jsem dávala u vanilkové varianty mléka méně, nevím čím to je, ale tahle varianta mi vždy zůstala hodně vodová, což je trochu znát i na fotce, jak se mi během pár vteřin začalo ovoce potápět.


Z vyzkoušených variant vanilka, banán a sušenky mi nejvíc chutnaly právě sušenky. Samotné kaše bez přízdob nemají nijak výraznou chuť a tak jsem si tam vždy přihodila nějaké ovoce i když pokud nestíháte, tak se dá sníst i samotná
A výsledek? Po 10 dnech kombinace kaše/ omeleta a pak ještě dalších 5 dnech jen s kaší mi váha ukázala o necelé 2 kila méně. Teď už jsem tři týdny na normální stravě a váha mi stále i když pomaleji klesá, žádný jo-jo efekt se nekonal (ťuk ťuk).

Jestli si pohráváte s myšlenkou něco vyzkoušet mrkněte na stránky www.ketofit.cz kde najdete spoustu produktů v různých příchutích nebo už předpřipravené balíčky.



* Za poskytnutí produktů v rámci spolupráce děkuji zastoupení Ketofit. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..