Konečně jsem se rozhoupala a poprvé se zúčastnila
dnů Marianne. Bláhově jsem si představovala, že si s nějakou menší slevou
pořídím tolik chtěnou tvářenku od Nars, podprsenku z Lindexu nebo nějaký
svetr v C&A. Jako to tedy dopadlo?
Dost špatně řekla bych. Sephora si k běžným cenám hodila přirážku
a i se slevovým kuponem by mě vyšla tvářenka dráž, než kdybych si ji koupila
kterýkoliv jiný den v roce. V Lindexu moji velikost asi skoupila Lů z kanálu Svět
módy XL a tak jsem odcházela s prázdnou. V C&A bylo snad víc lidí
než na letošním Avon pochodu a tak jsem se dala na ústup.
Značně otrávená, jsem nakonec rozjela nákupy u
stánku Curaprox kde jsem si koupila dvě troj balení kartáčků a jako dárek si
odnesla ještě další kartáček. Trochu nuda nákup ale péče o zuby je má
posedlost.
Navštívila jsem spoustu dalších obchodů, abych
nakonec skončila v parfumerii Douglas. Pořídila jsem si chválený krém od
Essence a ze zvědavosti přihodila odličovač, který jsem běžně v drogeriích
neviděla. Nezapomněla jsem ani na
vychvalované Douglas ubrousky, na které si konečně budu moct udělat vlastní
názor. Na doporučení kamarádky, jsem si
pořídila podkladovou bázi od Artdeca. Po cestě k pokladně jsem si vzala
ještě balzám na rty a štětec na pudr, který nepatří mezi nejjemnější a navíc
dost pelichá. Přitom ten vystavený byl tak měkoučkatý.
K nákupu jsem jako dárek dostala masku Glamglow
a Collistar.
Nákupy jsem zakončila v Inglotu (nespadal do
dnů Marianne). Ač jsem přísahala, že na Chodov do Inglotu už nevkročím jejich
slevám až 50% se nedalo
odolat. Vizážistka se věnovala jiné zákaznici, takže jsem si v klidu
vybrala pět stínů, a pak jen poprosila o jejich namarkování.
Během mého
vybírání stínů, jsem si ale opět potvrdila, že zaměstnanci Inglotu jsou opravdu
na ránu. Další zákaznice si vybrala lak a vizážistka jí hrubý tónem oznámila,
že ten odstín nemají, že zespodu je to označeno. Zákaznice se slušně zeptala,
proč je tedy vystavený, když ostatní vyprodané jsou ze stojanu odebrané.
Obyčejný dotaz. Stačilo říct jen „naše chyba mohu Vám ale nabídnout tenhle a
tamten, je hodně podobný“. Vizážistka místo toho zvýšeným hlasem začala paní
sdělovat „To kdybych měla vyndat všechny laky, co tu nemám tak tam nemám nic
vystavenýho a pak bych to jako blbka musela při zboží dávat zpátky. Kdybyste se
hnedka zeptala co ty nálepky zespoda znamenaj tak Vám to řeknu, že to nemáme“.
Rozčarovaná zákaznice slušně poděkovala a opustila prodejnu, zatímco vizážistka
začala svou kolegyni i ostatní nakupující přesvědčovat, že paní (její výraz ženská) je hysterická kráva a že
se kvůli ní nepos… V tomto případě opravdu nechápu proč s tímto Inglot
něco nedělá. Lituji, že jsem nebyla
pohotová a výstup si nenahrála.
No to je teda děs, to chování zaměstnanců Inglotu. Se nedivím, proč je furt v tý prodejně prázdno :-D
OdpovědětVymazatMyslím, že tentokrát tam bylo narváno jen díky těm slevám. Jedna paní se tam té zákaznice pak snažila zastat když ta vizážistka držela řeč o hysterické krávě, ale bylo jí doporučeno ať se do toho neplete. Divím se, že vedení s tím nic nedělá. Internet je plný stížností na personál na Chodově. To na Černém mostě je to pravý opak.
VymazatHrůza. Na ten Čerňák jsem taky slyšela chválu...
VymazatJá šla nakupovat v neděli a lidí vůbec nebylo hodně. Až jsem z toho byla překvapená. Ve slevách jsem si koupila jen boty v Orsay, ale i tak jsem moc spokojená. :)
OdpovědětVymazatNa Orsay jsem úplně zapomněla :-) Tak snad za rok. Ono nebylo narváno v sobotu všude jen pár obchodů bylo přeplněných. Třeba To CA a nebo Pandora. Tam se dokonce smělo jen na určitý počet. U vchodu to hlídal pán. Pustil vždy pět lidí a ostatní čekali až ti před nima opustí prodejnu .
Vymazat